اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار رامسر:

حضور روحانیت در تمام عرصه‌ها ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر بر لزوم حضور روحانیت در تمام عرصه‌ها تاکید کرد و گفت: این امر از تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری نیز است.

حضور روحانیت در تمام عرصه‌ها ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، همایش طلایه‌داران انقلاب اسلامی ویژه تاسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آ‌موزی برگزار شد.
این مراسم با دیدار مسئولان و اعضای اتحادیه با حضور فرماندار‌، رئیس شورای اسلامی شهر رامسر و مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه و رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان و اعضای اتحادیه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر برگزار شد.
محمدصالح رضاخانی فرماندار رامسر پیش از ظهر امروز با اشاره به روز دانش‌آموز گفت: روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز به‌عنوان انقلاب دوم از سوی امام راحل نام گرفت که حاصل تلاش دانش‌آموزان و دانشجویان غیور و شجاع کشور بود.
 وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه دهه ولایت قرار داریم باید راه ائمه اطهار و سیره آنان را به‌درستی تشخیص داده و در این راه گام برداریم.
 رضاخانی خاطرنشان کرد: تمامی هستی و وجود ما به مقوله ولایت و امامت برمی‌گردد که اکنون زیر لوای امام زمان (عج) و با رهبری نائب بر حقش مقام معظم رهبری باید در این مسیر نورانی حرکت کنیم.
 وی خطاب به اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گفت: شما باید همگام با نظام جمهوری اسلامی، دنبال‌رو آرمان‌های شهدا و امام شهدا باشید و به عنوان یک مسلمان، منتظر واقعی امام عصر (عج)بوده و در واقع این امر  یک امید بزرگ برای همه مسلمانان است.
فرماندار رامسر در ادامه گفت: در دهه اخیر بحث مهدویت نمود بیشتری پیدا کرده و در واقع اگر بخواهیم فلسفه هستی را بررسی کنیم به فلسفه ظهور برمی‌گردد و این بحث اعتقادی باید پایه‌ای و بنیادی شود زیرا سرنوشت و آینده و سعادت ما در این موضوع گره خورده و باید سعی شود بیش از پیش پررنگ‌تر شود.
وی همچنین در بخش دیگر سخنان خود به دانش‌آموزان تاکید کرد: شما در آینده باید از میراث گرانبهای شهیدان محافظت کنید و این ارث بسیار ارزشمند به دست شما سپرده خواهد شد و ما مدیران هم برای شما نسل آینده‌ساز کشور تلاش خواهیم کرد، زیرا آینده کشور بدون شک به دست شما سپرده می‌شود و این امر مسئولیت سنگینی را هم برای شما و هم برای ما مدیران  به همراه دارد.
 رضاخانی اذعان داشت: دانش‌آموزانی که در روز 13 آبان سال 58 به تسخیر لانه جاسوسی پرداختند، دانش‌آموزانی آرمان‌گرا و آرمان‌خواه  بودند و به‌واسطه آرمان‌خواهی این کار بزرگ را انجام دادند که در تاریخ کشور تا ابد ثبت شد.
وی در ادامه بر لزوم حضور روحانیت در این عرصه‌ها تاکید کرد و گفت: این امر از تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری نیز است، زیرا روحانیت می‌توانند مسیر درست را به همه ما نشان داده و از افراط و تفریط جلوگیری کنند و همچنین همه دانش‌آموزان را به انجام کارها توام با اخلاص و برای رضای خدا دعوت کرد.
انتهای پیام/‌ن20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول