اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم راهپیمایی 13 آبان؛

استکبارستیزی کاشانی‌ها بار دیگر تجلی یافت‌

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شهرستان کاشان امروز با شرکت در راهپیمایی با شکوه 13 آبان، اقدامات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را محکوم و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

استکبارستیزی کاشانی‌ها بار دیگر تجلی یافت‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه این شهرستان ظهر امروز در این مراسم اظهار کرد: امروز نتایج 13 آبان پس از 33 سال در دنیا به خوبی نمایان است و بیداری اسلامی در خاورمیانه مرکز ثقل جهان اسلام یکی پس از دیگری عوامل و مزدوران آمریکا از اریکه قدرت به زیر کشیده می‌شوند.
محمد رضوان‌نژاد افزود: امروز بیداری اسلامی در کشورهای تونس مصر، لیبی، یمن بحرین و اردن با مدل انقلاب اسلامی در حال تحقق است.  
وی در ادامه با اشاره به اینکه 13 آبان ریشه در تاریخ مبارزات انقلاب اسلامی دارد، عنوان کرد: اشغال سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام برگ زرینی بر تاریخ مبارزات انقلابی دانشجویان و جوانان جمهوری اسلامی در عرصه مبارزه با استکبار است.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان، تهدیدهای اخیر آمریکا برای ترور شخصیت‌های نظام جمهوری اسلامی را نشان‌دهنده ضعف آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: حمایت علتی مقامات ارشد آمریکایی از دشمنان نظام جمهوری اسلامی و مخالف ملت ایران بیانگر ضعف آمریکا است.
وی اعلام ترور مقامات ایران به ویژه شخصیت‌ها و یادگاران دفاع مقدس، سبزپوشان ارتش علوی که در پیروزی دفاع مقدس نقش داشتند را نقطه ضعف آمریکایی ذکر کرد.
به گزارش فارس‌ از کاشان، راهپیمایان کاشانی بعد از حرکت از میدان کمال‌الملک و ‌عبور از مسیر خیابان‌های محتشم، میدان امام خمینی (ره) و خیابان امام خمینی (ره) در زیارتگاه حبیب این موسی(ع) محل اقامه نماز جمعه این شهرستان حضور یافته و بعد از قرائت قعطنامه، در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت کردند.  
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول