اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

ضرورت حضور در راهپیمایی امسال دوچندان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از یوم‌الله 13 آبان به عنوان نقطه پیوند برگ‌های زرین تاریخ آزادگی ملت ایران اسلامی نام برد و گفت: با توجه به موج بیداری اسلامی در جهان ضرورت حضور مردم به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی امسال دوچندان است.

ضرورت حضور در راهپیمایی امسال دوچندان است
محمدحسین رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهارداشت: یوم‌الله 13 آبان ماه نمادی از استکبار ستیزی، مقابله با استبداد ستم‌شاهی و پایداری ملت بزرگ ایران  در راستای تحقق ارزش‌های اسلامی است.
به گفته وی، 13 آبان در حقیقت روز پیروزی حق بر باطل است، روزی که هزاران انسان آزاده برای حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی خون پاکشان را فدا کردند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: تبعید حضرت امام (ره) از ایران اسلامی در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش‌آموزان و دانشجویان در سال 1357 توسط رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 سه حادثه تاریخ‌سازی است، که حرکت ملت ایران در راستای شکل‌دهی نهضت عدالت‌خواهی و بیداری جهانی علیه سلطه‌گران و مستکبران عالم را تقویت و تثبیت کرد.
رجبی از 13 آبان به عنوان روز مبارزه ملی با استکبار جهانی نام برد و افزود:  با توجه به حساسیت شرایط فعلی، حضور پرشور و گسترده مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی ضروری است.
وی با بیان اینکه 13 آبان از دیدگاه امام راحل(ره) انقلاب دوم به شمار می‌آمد، خاطرنشان کرد: انقلابی که زمینه وحدت بیش‌ از پیش روحانیت و اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان را به وجود آورد.
به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، 13 آبان حلقه اتصال حوادث و اتفاقات تاریخ ساز و بسیار مهم ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران است.
رجبی با بیان اینکه آیین 13 آبان امسال با هدف آگاهی نسل جوان از حرکت بیداری اسلامی که الگو گرفته از انقلاب اسلامی است، برگزار می‌شود، افزود: حضور چشمگیر مردم در این روز سرنوشت‌ساز زمینه فروپاشی بیش از پیش کاخ ظالمان و زورگویان را در سراسر جهان فراهم می‌سازد.
وی در ادامه به حضور همیشه در صحنه ملت ایران در عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز اشاره کرد و افزود: هوشیاری، مقاومت، همیشه در صحنه بودن و ایثار مردم ایران از ویژگی های بارزی است که در تمام برهه‌های تاریخ انقلاب اسلامی، پرده از جنایت‌ها و خیانت‌های مستکبران جهانی برداشته و ماهیت ضد انسانی آنها را آشکار و به همه نشان داده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول