اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور بیست و سوم؛

برگزیدگان تئاتر منطقه شش کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با پایان جشنواره بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه شش کشور هیئت داوران برگزیدگان این جشنواره را معرفی کرد.

برگزیدگان تئاتر منطقه شش کشور معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه شش کشور پس از چهار روز رقابت گروه‌های نمایشی در مراسم اختتامیه که با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، سرپرست اداره کل هنرهای نمایشی و دیگر مسئولان با اعلام نتایج از سوی هیت داوری به کار خود پایان داد.
هیئت داوران بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور( فریندخت زاهدی، محمود پاک نیت و جلیل فرجاد) پس از داوری و کارشناسی 13 اثر نمایشی از استان‌های کهکیلویه و بویر احمد، یزد، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان و فارس نتایج خود را به شرح زیر اعلام کرده است:
پوستر: هیئت داوران در ابتدا طبق بررسی انجام شده و اعلام ستاد مرکزی از طراح پوستر جشنواره استانی بوشهر احسان ضرغامیان پور با اهدا لوح و مبلغ دو میلیون ریال تقدیر به عمل می‌‌آورد.
موسیقی: در این بخش از مصطفی راغب آهنگ ساز نمایش جک جک جوکر از یزد و منیره نادری برای انتخاب موسیقی نمایش پرواز پرندگان مهاجر از اهواز با اهدا لوح و مبلغ دو میلیون ریال به هر کدام، تقدیر به عمل می‌آورد.
گریم: در بخش گریم به خاطر طراحی هنرمندانه و همکاری صمیمانه با گروه‌های نمایشی شرکت کننده از فرزاد نارنجی با اهدا لوح و مبلغ دو میلیون ریال وجه نقد، تقدیر به عمل می‌آید.
طراحی صحنه: هیئت داوران با بررسی انجام شده در این بخش با اهدای لوح جشنواره و مبلغ  3 میلیون ریال به طراحان صحنه نمایش‌های پرواز پرندگان مهاجر در صبح روز آخر مجتبی رکنی فر و نمایش چاقوی دم کرده شب رضا کرمی زاده تقدیر می‌کند.
بازیگری زن: هیئت داوران جشنواره تئاتر منطقه‌ای هرمزگان در بخش بازیگری زن به خاطر بازی ماهرانه و قابل قبول از بازیگران نمایش‌های زیر با اهدا لوح و مبلغ چهار میلیون ریال تقدیر به عمل می‌آورد.
* نمایش سه روز دیگر از استان خوزستان با بازی طیبه نیک‌آزاد
* نمایش جک جوک جوکر از استان یزد با بازی رعنا مومنی
* نمایش خوشه پروین از استان خوزستان با بازی زهرا امیری
* نمایش اعترافاتی درباره زنان از استان سیستان و بلوچستان با بازی فرشته انصاری
* نمایش اعترافاتی درباره زنان از استان سیستان و بلوچستان با بازی آناهیتا ریس باف
بازیگری مرد: در این بخش نیز به خاطر بازی هنرمندانه و خلاقانه از بازیگران نمایش‌های زیر با اهدا لوح و مبلغ 4 میلیون ریال تقدیر به عمل می‌آید.
* نمایش سه روز دیگر از شهرستان آبادان به حیدر رحیمی
* نمایش آخرین نامه از شهرستان یزد به حمید محسناوی‌پور
* نمایش پرواز پرندگان مهاجر از شهرستان اهواز به محمد طاهری
* نمایش اعترافاتی در مورد زنان از شهرستان اهواز به مهدی تقی‌زاده
بخش نمایشنامه نویسی: هیئت داوران در این بخش ضمن تشکر از حضور نمایش نامه نویسان غیر بومی که طبق ضوابط جشنواره در مسابقه شرکت داده نمی شود، از نمایش نامه نویسان زیر تقدیر به عمل می‌آورد.
جایزه سوم در این بخش شامل لوح و مبلغ 4 میلیون ریال به مجید جوادیان نویسنده نمایش نامه جک جوک جوکر اهدا می‌شود.
جایزه دوم در این بخش شامل لوح و مبلغ هر نفر 3.5 میلیون ریال به نویسندگان متن خوشه پروین، مرجان یداله‌زاده و ندا اعتمادی کیا اهدا می‌شود.
جایزه اول در این بخش شامل لوح تقدیر و مبلغ 6 میلیون ریال به خاطر تکنیک‌های سبک تئاتر پسا دراماتیک و مفهومی اهدا می‌شود به رضا گشتاسب نویسنده چاقوی دم کرده شب از یاسوج
بخش کارگردانی: داوران این جشنواره در بخش کارگردانی آرا خود را به شرح زیر اعلام می‌کنند:
جایزه سوم این بخش شامل لوح و مبلغ چهار میلیون ریال به کارگردان نمایش خوشه پروین ندا اعتمادی کیا تقدیم می‌شود.
جایزه دوم نیز در بخش کارگردانی به خاطر اجرای خلاقانه و رعایت ضوابط رئالیستی صحیح در یک اجرا در ژانر کمدی شامل لوح و مبلغ 5 میلیون ریال به کارگردانی نمایش اعترافاتی درباره زنان به رامین رخ فروز اهدا می‌شود.
جایزه اول در این بخش به خاطر ترکیب منسجم عناصر تکنیکی و القا پیام در شکل مفهومی آن شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ شش میلیون ریال به رضا کرمی‌زاده کارگردان نمایش چاقوی دم کرده شب اهدا می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول