اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ سردار فدوی: دشمنان از توانمندی دفاعی ایران خبر ندارند و الا ...

حماقت آمریکا در قبال ایران به نابودی کامل آنان ‌‌می‌انجا‌مد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه توانایی‌ها و پیشرفت‌های این نیرو در خلیج فارس دور از تصورات آمریکاست، گفت: اگر آمریکایی‌ها حماقت کنند، آنچنان ضربه‌ای از ندسا خواهند خورد که قابل قیاس با هیچ یک از شکست‌هایی که تاکنون خورده‌اند، نخواهند بود.

حماقت آمریکا در قبال ایران به نابودی کامل آنان ‌‌می‌انجا‌مد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی فدوی در جمع بیش از 2 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان 13 ساله طرح رهروان شهید فهمیده با بیان اینکه سردمداران آمریکایی از رئیس جمهور تا وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک و فرمانده نیروی دریایی از توانمندی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز نگران هستند، اظهار داشت: به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گویم که رزمندگان نیروی دریایی سپاه به توانمندی‌هایی دست یافته‌اند که بسیار بیشتر از چیزی است که آنها خبر دارند.
وی ادامه داد: در صورتی که آمریکایی‌ها حماقت یا اشتباهی کنند به طور مسلم آن چنان ضربه‌ای از نیروی دریایی سپاه خواهند خورد که قابل قیاس با هیچ یک از شکست‌هایی که تاکنون محتمل شده‌اند، حتی با آنچه در سال 1366 و 1367 در تنگه هرمز و خلیج فارس که منجر به انهدام شناورها و بالگردهای آنها در خلیج فارس شد، نخواهد بود.
فرمانده ندسا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روزهای گذشته و مناسبت سالگرد شهادت حسین فهمیده از این روز به عنوان افتخاری ابدی برای 13 ساله‌ها یاد کرد و گفت: این افتخار برای سپاه برقرار بوده که طی هفت سال گذشته بتواند در استان‌های ساحلی به 13 ساله‌ها خدمت کند و این مراسم که در سرتاسر شهرهای ساحلی از بندر چابهار تا بندر خرمشهر برگزار شده به یاد و یمن برکت شهید فهمیده به وجود آمده است.

*برنامه‌های مشخص ندسا برای 13 ساله‌ها
فدوی ادامه داد: ما می‌خواهیم از برکت 13 ساله‌های فعلی هم در نیروی دریایی سپاه استفاده و هم این بسیجیان را به عنوان پشتوانه‌ای اساسی برای نیروی دریایی سپاه قرار دهیم و از آنجایی که این نیرو پاسداران و بسیجیان آینده خود را از میان همین 13 ساله‌ها انتخاب می‌کنند برای این قشر برنامه‌های مشخصی داریم.
وی همچنین وظیفه 13 ساله‌ها را علم آموزی و تلاش در راستای پیشرفت علمی کشور عنوان و تاکید کرد: شما 13 ساله‌ها باید بر مدار اسلام و بسیجی بودن تمام تلاش خود را معطوف علم آموزی کنید چرا که کشور اسلامی ما در تولید و پیشروی علمی باید گام‌های بسیار بلندی بردارد.
طرح رهروان شهید فهمیده از سال 1384 در استان‌های ساحلی کشور و با ابتکار و مباشرت نیروی دریایی سپاه به مناسبت شهادت حسین فهمیده برگزار می‌شود.
به گفته مسئولان ندسا تاکنون بیش از 150 هزار نفر از دانش‌آموزان 13 ساله استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.
طی این طرح علاوه بر ساماندهی دانش‌آموزان، تجهیزات،‌ لباس، ارتباطات، آموزش و اردوها نیز به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول