اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور؛

فریاد مرگ بر آمریکا سرمای زنجان را شکست

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور فریاد مرگ بر آمریکا در زنجان بار دیگر طنین‌انداز شد.

فریاد مرگ بر آمریکا سرمای زنجان را شکست
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، از صبح امروز مردم زنجان گروه گروه در خیابان‌ها حاضر شدند و با شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر بر سر تروریسم جهانی فریاد زدند.
مردم زنجان با وجود سرمای هوا با حضور در خیابان‌ها نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار نشان دادند.
اقشار مختلف مردم امروز با شعارهای دشمن شکن خود نشان دادند که هرگز از پشتیبانی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دست بر نداشته و از آن تا پای جان حراست و حفاظت خواهند کرد.
دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و اساتید دانشگاه‌های استان زنجان همپای اقشار مختلف مردم هر چه فریاد داشتند بر سر آمریکا زدند تا نشان دهند که توطئه‌های و سناریوهای مختلف دشمنان هرگز آنها را از انقلاب ناامید و مایوس نکرده و تا پای جان، پای انقلاب ایستاده‌اند.
امروز شعارهای و فریادهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار جهانی، آمریکا آمریکا ننگت باد، ننگت باد" فضای شهر زنجان را شکست و نشان داد که مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه زنجان هرگز انقلاب و نظام خود را تنها نمی‌گذارند.
مردم استان زنجان در جای این استان در شهرهای زنجان، ابهر، خرم‌دره، خدابنده، ماهنشان، زرین آباد، زرین‌رود، زنجانرود، آب‌بر، گیلوان، حلب، دندی، ارمغانخانه، چورزق، سلطانیه، هیدج، صائین قلعه و جای جای این استان فریاد ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی و در راس آن آمریکا را سر دادند.
سرمای هوا در استان زنجان امروز مانع حضور مردم در خیابان‌ها نشد و پیر و جوان، مرد و زن، فرهنگی و استاد، کارگر و کارمند، دانشجو و دانش‌آموز و ... همه و همه آمدند تا بگویند که همچنان هستند و خواهند بود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول