اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ازنا:

ابهت آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی شکسته شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ازنا گفت: تسخیر لانه جاسوسی موجب شکسته شدن ابهت آمریکا شد.

ابهت آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی شکسته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی‌مطلق شب گذشته درجلسه شورای اداری شهرستان ازنا گفت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است و گرچه این روز با شهادت جمعی از دانشجویان و دانش‌آموزان همراه بود اما با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقطه عطفی در انقلاب اسلامی رقم خورد که حضرت امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد فرمودند.
وی خواستار حضور گسترده مردم، مسئولان، دانش‌آموزان و دانشجویان در مراسم بزرگداشت این روز شد.
امام جمعه ازنا در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به مسئولان شهرستان ازنا گفت: مسئولان این شهرستان به مردم وعده دروغ ندهند، زیرا وعده‌های دروغ مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کند.
در ادامه فرماندار شهرستان ازنا به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: همه مردم و مسئولان باید با احساس تکلیف نسبت به انتخابات، حفظ سلامت این رویداد مهم را به عنوان یک وظیفه همگانی و ملی برای خود قلمداد کنند.
ولی‌الله منتظری افزود: سلامت انتخابات با اجرای دقیق قانون و رعایت اصل بی‌طرفی از جانب مجریان، ناظران و بازرسان محقق می‌شود.
وی اظهار داشت: رعایت این موارد از سوی برگزارکنندگان موجب جلب اعتماد عمومی و در نهایت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای می‌شود.
منتظری اضافه کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مسئولان باید با تمام توان و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، از آرای مردم به نحو شایسته و کامل صیانت کنند.
فرماندار ازنا تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید مواظب باشند که از امکانات دولتی تحت هیچ شرایطی له یا علیه نامزدهای انتخاباتی استفاده نشود.
وی در ادامه به اشاره به سالروز یوم الله 13 آبان نیز گفت: عموم مردم خصوصاً دانش‌آموزان و فرهنگیان باید با در نظر گرفتن ارزش این روز تاریخی با حضوری یکپارچه و منسجم در آیین راهپیمایی بار دیگر سیاست‌های استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول