اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال صبای قم:

صبای قم در لیگ یازدهم تیم موفقی است

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم در حال حاضر دارای جایگاه بسیار خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر است و همه ما نیز تلاش می‌کنیم تا فصل موفقی را در لیگ برتر پشت سر بگذاریم.

صبای قم در لیگ یازدهم تیم موفقی است
محسن بیات امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: امروز راهی جزیره کیش می‌شویم تا اردوی تدارکاتی تیم در این جزیره برگزار شده و با آمادگی مطلوبی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به مصاف حریفان برویم.
وی با تمجید از تلاش‌های عبدالله ویسی سرمربی صبای قم در تشکیل تیمی آماده برای لیگ یازدهم، اظهار داشت: با توجه به شناختی که از وی دارم، مطمئنا با تلاش و پشتکاری که دارد در صبای قم مربی موفقی خواهد شد و صبا نیز با ویسی به جایگاه و موقعیت بسیار خوبی در لیگ و جام حذفی دست خواهد یافت.
مدافع تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ویسی در بین تک تک بازیکنان تیم وحدت و صمیمیت خاصی به وجود آورده و به خوبی بازیکنان را تمرین می‌دهد، ضمن اینکه تمام ما با انگیزه بالا برای کسب موفقیت تلاش می‌کنیم.
وی در ادامه به وضعیت فعلی تیم فوتبال صبای قم اشاره کرد و افزود: به نظر می‌رسد دیدار هفته آینده ما با تیم فوتبال استقلال تهران جدال سختی خواهد بود، به همین خاطر به جزیره کیش می‌رویم تا به خوبی آماده‌ شده و با تمام توان در این مسابقه حساس به میدان برویم.
بیات اظهار داشت: امسال در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیمی تاکتیکی هستیم و قطعا با توجه به اینکه در خانه بازی خواهیم کرد، برابر تیم استقلال تهران در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر تنها برای کسب سه امتیاز بازی خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: در واقع وضعیت جدول رده‌بندی و همچنین برنامه‌ بازی‌های ما تا پایان نیم فصل به شکلی است که به هیچ عنوان بازی آسانی برابر هیچ یک از حریفان در پیش نداریم و با شرایطی که در حال حاضر در جدول رده‌بندی داریم، باید برای تثبیت موقعیت تیم بیشتر از گذشته تلاش کنیم.
مدافع تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال تا قبل از انجام دیدارهای هفته سیزدهم ما با تیم فوتبال استقلال تهران، فرصت بسیار خوبی داریم تا با خواسته‌های تاکتیکی عبدالله ویسی سرمربی جدید تیم مانوس شده و بتوانیم بازی مطلوبی در خانه برابر صدرنشین لیگ برتر انجام دهیم.
وی اضافه کرد: تا بازی هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل استقلال تهران که باید در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام مقابل این تیم بازی کنیم، زمان خوبی در اختیار است و به همین خاطر کادر فنی سفر به کیش را به عنوان اردوی تدارکاتی را در نظر گرفته‌اند.
بیات بیان داشت: با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از هفته سیزدهم تا پایان لیگ یازدهم، نتایج خوبی در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل حریفان به دست بیاوریم.
تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب 25 امتیاز از 12 مسابقه در مکان سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای دارد و دیدار هفته سیزدهم این تیم برابر استقلال تهران روز بیست و هشتم آبان ماه در قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول