اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای قرار داد رسمی؛

صباغیان به جهش ترابری قم پیوست

خبرگزاری فارس: امیر صباغیان برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با امضای قرار دادی رسمی به تیم بسکتبال جهش ترابری قم پیوست.

صباغیان به جهش ترابری قم پیوست
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دو هفته از آغاز دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور می‌گذرد و جهش ترابری قم دو باخت مقابل حریفان خود در کارنامه دارد، یک بازیکن جدید به این تیم پیوست.
این بسکتبالیست امیر صباغیان عضو تیم ملی بسکتبال کشورمان است که درخشش خیره‌‌کننده‌اش در جریان رقابت‌های فصل 89-88 لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور سبب شد یکی از ارکان موفقیت نماینده بسکتبال قم در لیگ برتر لقب بگیرد.
صباغیان که یکی از بهترین بازیکنان راه و ترابری قم در فصل قبل پیکارهای لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در راه کسب عنوان قهرمانی بود، بعد از موفقیت در به دست آوردن مقام قهرمانی و صعود به لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، به خدمت مقدس سربازی رفت و به همین دلیل نتوانست آنچنان که باید و شاید درخشش قابل توجهی در لیگ برتر داشته باشد.
این بازیکن به دلیل حضور در خدمت مقدس سربازی و صادر نشدن مجوز بازی، همراهی تیم ملی بسکتبال کشورمان در مسابقات قهرمانی غرب آسیا در عراق را نیز در سال گذشته از دست داد.
ملی‌پوش تیم بسکتبال جهش ترابری قم در آغاز فصل دو بازی متوالی تیمش در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را از دست داد اما با عقد قرار دادی رسمی در هیئت بسکتبال قم، رسما تیم جهش ترابری را در مسابقات این فصل همراهی خواهد کرد.
صباغیان در روزهایی که از ترکیب تیم بسکتبال جهش ترابری قم جدا بود، به صورت اختصاصی تمرین می‌کرد تا امسال به همراه این تیم در مسیر کسب موفقیت در مسابقات لیگ برتر بسکتبال به میدان رفته و همچون آخرین فصل حضور خود در لیگ دسته اول بسکتبال برای این تیم بدرخشد.
صباغیان بلافاصله بعد از عقد قرارداد با تیم بسکتبال جهش ترابری قم در کنار سایر بازیکنان این تیم و زیر نظر سید‌عباس آقاکوچکی در تمرینات این تیم حضور یافت تا از این هفته برای تیم بسکتبال جهش ترابری قم مقابل تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی تهران به میدان برود. 
اما نگاهی به وضعیت تیم بسکتبال جهش ترابر قم در آستانه آغاز هفته سوم از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های نشان می‌دهد که با بازگشت امیر صباغیان و محمد احمدی دو بازیکن ارزشمند فصل گذشته تیم راه و ترابری، این تیم می‌تواند از این هفته با داشتن نیروی انسانی و بازیکنان بهتر با وضعیت مناسبی به مصاف حریف قدر خود برود.
امیر صباغیان بازیکن بومی تیم بسکتبال جهش ترابری قم، در دو سال اخیر از سوی کادر فنی تیم ملی بسکتبال به اردوی آماده سازی این تیم دعوت شده و روز پنج‌شنبه این هفته در ترکیب این تیم مقابل تیم دانشگاه آزاد به میدان می‌رود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول