اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی در گفت‌وگو با فارس:

بازیکنان صبا مقابل حفاری عملکرد کم نظیری داشتند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: بازیکنان صبا در هفته هشتم لیگ برتر مقابل حفاری عملکرد کم نظیری داشتند و با شایستگی به پیروزی رسیدند.

بازیکنان صبا مقابل حفاری عملکرد کم نظیری داشتند
سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: اوایل فصل که تیم را تحویل گرفتیم، کمتر کسی تصور می‌کرد که صبا بتواند شگفتی ساز لیگ برتر شود اما این مهم با همت، تلاش و غیرت بازیکنان آینده دار فوتسال قم محقق شده است.
وی با اشاره به نتایج صبای قم در هشت هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، بیان کرد: با کسب هفت پیروزی متوالی یکی از تیم‌های موفق چند سال اخیر قم در مسابقات قهرمانی فوتسال باشگاه‌های کشور بوده‌ایم.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: تیم فوتسال صبای قم به دلیل اینکه تمرینات پیش از فصل خود را به موقع آغاز کرده شرایط خوبی در هشت بازی گذشته داشت، موفقیت در هشت بازی گذشته انگیزه بازیکنان ما را برای کسب پیروزی در ادامه لیگ افزایش داده است.
وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت موجود، مهم‌ترین هدفی که صبای قم در لیگ سیزدهم فوتسال باشگاه‌های کشور باید دنبال کند، کسب بهترین موقعیت در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر است تا بتوانیم در کنار سایر تیم‌های پرقدرت لیگ برتر، مدعی کسب عنوان باشیم.
غیاثی اظهار کرد: یک تیم برای موفقیت باید ابزار و امکانات کافی در اختیار داشته باشد که یکی از این امکانات داشتن حمایت کافی و لازم برای آرامش و تمرکز لازم تیم است، به همین خاطر با حمایت‌های باشگاه صبا تمام تلاش ما این بوده است که تیمی یکدست و بدون حاشیه داشته باشیم.
وی اضافه کرد: صبای قم در شرایط فعلی نیاز به آرامش دارد، ما هنوز هشت هفته لیگ برتر را پشت سر گذاشته‌ایم و راه طولانی و سختی تا پایان سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پیش رو داریم، ولی مهم‌ترین عاملی که به انسجام تیم کمک می‌کند، وحدت و همدلی اعضای تیم است تا این روند را ادامه دهیم.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم اظهار کرد: در بازی گذشته مقابل تیم حفاری اهواز که چهارمین بازی خارج از خانه ما بود، بسیار خوب و هماهنگ بازی کردیم تا در آستانه مسابقه هفته آینده با تیم ارژن فارس در شرایط خوبی قرار بگیریم، ضمن اینکه تلاش می‌کنیم این هفته به دنبال کسب هشتمین پیروزی فصل باشیم.
وی پیروزی در بازی هفته جاری با تیم حفاری اهواز را بسیار سخت عنوان و بیان کرد: برای کسب پیروزی در این مسابقه تیم ما بسیار با انگیزه و خوب بازی کرد زیرا بازیکنان صبای قم در این چند بازی اخیر نشان داده‌اند که انگیزه زیادی برای کسب سه امتیاز دارند. 
سعادتمند خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی صبای قم در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار دارد، در حالی که اختلاف امتیازی ما با تیم‌های بالاتر در جدول بسیار اندک است و فرصت زیادی داریم که بتوانیم فاصله خود را جبران کنیم، ضمن اینکه امید زیادی داریم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول