اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سومین بار در لیگ یازدهم؛

صبای قم به دلیل تخلف تماشاگران جریمه شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم به دلیل تخلف تماشاگرانش در دیدار هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر مقابل شهرداری تبریز بار دیگر به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

صبای قم به دلیل تخلف تماشاگران جریمه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، خبر جریمه تیم فوتبال صبای قم از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حالی منتشر شد که دیدار این تیم با شهرداری تبریز در هفته یازدهم از رقابت‌های دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز سی‌ام مهر ماه به میزبانی تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم به انجام رسید.
گویا در این دیدار که در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم با گل‌هایی که حمیدرضا فرزانه، غلامرضا عنایتی و پژمان شاهپری به سود صبای قم و شهرام گودرزی برای شهرداری تبریز به ثمر رساندند با برتری سه بر یک به سود تیم فوتبال صبای قم همراه بود، از سوی تماشاگران تیم صبا تخلفاتی صورت گرفته است که بر اساس گزارش ناظر این دیدار، کمیته انضباطی یک بار دیگر بعد از بازی صبا و فولاد، جریمه 3 میلیون تومانی را برای تیم فوتبال صبای قم در نظر گرفته است.
باشگاه صبای قم در حالی سه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شد که در دو بازی خانگی قبل از مصاف با شهرداری تبریز، به دلیل تخلف تماشاگران در توهین به تیم داوری مسابقه با ملوان بندر انزلی، 2 میلیون تومان و همچنین مسابقه با تیم فوتبال فولاد خوزستان 3 میلیون تومان دیگر جریمه شده بود.
تخلفات تیم فوتبال صبای قم در دیدار با شهرداری تبریز در حالی مستلزم جریمه شناخته شد که به نظر می‌رسد باشگاه صبا باید به فکر چاره‌ای باشد که بتواند تعداد اندک تماشاگرانی را که در دیدارهای خانگی این تیم به ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم می‌آیند، به شکلی جدی ساماندهی و کنترل شوند.
این اتفاقات در دیدارهای خانگی صبای قم در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی رخ می‌دهد که صبا در سه فصل گذشته لیگ برتر همواره جزو میزبانان نمونه شناخته می‌شد و البته از صبا و شهر قم به دور است که تماشاگرانی داشته باشد که به داوران و تیم حریف توهین کنند.
تخلف تماشاگران تیم فوتبال صبای قم در دو دیدار خانگی اخیر این تیم مقابل تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان در حالی رخ می‌دهد و صبای قم را از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در روزهای نداری با جریمه سنگین مواجه می‌کند.
تیم فوتبال صبای قم تا پایان هفته دوازدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، شش بازی خانگی برابر تیم‌های فوتسال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، سایپا البرز، ملوان بندر انزلی، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان و شهرداری تبریز برگزار کرده است و از این تعداد بازی چهار پیروزی، یک تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و در حال حاضر با کسب 25 امتیاز بعد از استقلال 26 امتیازی، برابر با تیم نفت تهران در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول