اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه گفت­وگو دینی:

مردم به بازی­های سیاسی پاسخ مناسب می‌دهند

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه گفت­وگو دینی گفت: مردم ما با هوشمندی که دارند در مواقع حساس، با وجود گرایشات گوناگون با هم متحد شده و به بازی­های سیاسی پاسخ مناسب خواهند داد.

مردم به بازی­های سیاسی پاسخ مناسب می‌دهند
حجت‌الاسلام حمیدرضا غریب رضا امروز در گفت­وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: هویت 13 آبان مقابله نخبگان و فرهیختگان جامعه با سلطه و دخالت آمریکایی­ها در تمام شئون کشورشان است.
وی افزود: جوانان دانشجوی ایرانی در جریان تسخیر لانه جاسوسی ساختارشکنی کرده و بر خلاف عرف دیپلماتیک دنیا که بر اساس منافع قدرت­های بزرگ چیده شده است، رفتار کردند.
مدیر موسسه گفت­وگو دینی اظهار کرد: دانشجویان در جریان تسخیر لانه جاسوسی می­خواستند نشان دهند ساختار قدیمی و کهنه نظام بین الملل که منافع قدرت­های بزرگ را در کشورهای دیگر نهادینه می­کند، اعتباری برای ملت ایران ندارد.
وی ادامه داد: این دانشجویان با این حرکت این پیام را به دنیا فرستادند که می­خواهند با تحولی نرم افزاری و سخت افزاری دنیا را با به مدل جدیدی متناسب با منافع مستضعفین اداره کنند.
غریب رضا با اشاره به تفاوت 13 آبان امسال با سال­های گذشته افزود: این ایستادگی و ساختار شکنی جوانان ایرانی به کشورها و ملت­های دیگر نیز سرایت کرده است.
وی تاکید کرد: البته این به آن معنا نیست که ما به آنها آموزش داده­ایم که این کارها را انجام دهند اما همان روز که لانه جاسوسی آمریکا در ایران فتح شد، پیام انقلاب به سراسر جهان صادر شد.
مدیر موسسه گفت­وگو دینی گفت: امروز شاهد هستیم که همان اتفاقی که در 13 آبان 58 در ایران رخ داد پس از 30 سال در کشوری مانند مصر، در مورد سفارتخانه اسرائیل رخ می­دهد و حتی آنها نام این حرکت خود را انقلاب دوم می­گذارند.
وی ادامه داد: هویت بیداری اسلامی منطقه همان هویت انقلاب اسلامی در ایران است و تمام این انقلاب­ها از یک فطرت الهی در ملت­ها سرچشمه می­گیرد.
غریب رضا با اشاره به اینکه این انقلاب­ها با هم برادر هستند و منزل­های همسانی را طی می­کنند، افزود: مهم‌ترین نقطه مشترک انقلاب ما با انقلاب­های اخیر در منطقه، همان روح استکبار ستیزی و مبارزه با امریکا و اسرائیل است.
وی تاکید کرد: باید تجربه­های موفق انقلاب اسلامی را به ملت­هایی که تشنه آن هستند به صورت تفصیلی صادر کنیم.
مدیر موسسه گفت­وگو دینی عنوان کرد: هنوز بسیاری از آثار و تجربه­های ملت ایران به خصوص در زمینه اتفاقات انقلاب مانند همین اشغال لانه جاسوسی آمریکا، برای انقلاب­های جوان ترجمه و بازگویی نشده است.
وی با اشاره به تهمت­ها و تهدیدات آمریکا نسبت به ایران و نیروهای انقلاب افزود: آمریکایی­ها با استفاده از چالش­های عمیق فکری و فرهنگی ایران با برخی دولت­های منطقه سعی می­کنند بر این موج سوار شده و با ملت ایران عقده گشایی کنند.
غریب رضا خاطرنشان کرد: امریکا در ایجاد تفرقه میان ملت­های منطقه به طور گسترده از دست نشانده‌هایش استفاده می­کند.
وی گفت: همچنین آمریکا سعی می­کند با دادن نسبت­هایی مانند تروریسم به ایران و طرح این مسئله که ایران در حاکمیت کشورهای منطقه دخالت می­کند؛ فضای ایران هراسی در دنیا را گسترش دهد.
مدیر موسسه گفت­وگو دینی ادامه داد: البته پروژه ایران هراسی پروژه جدید نیست و سال­هاست در دستور کار رسانه­ای و سیاسی غرب قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: آمریکا درصدد است با ازدیاد این فشارهای بین المللی زمینه را برای اقدامات بعدی خود علیه ملت ایران مساعد کند.
غریب رضا گفت: تجربه نشان داده است هرگاه شیطنتی از سوی آمریکا علیه ملت ایران شکل می­گیرد؛ ملت با هم متحد شده و صریح تر از گذشته از انقلابشان دفاع خواهند کرد.
وی ادامه داد: این گونه موضع گیری­های مقامات آمریکایی در واقع امتحان افکار عمومی ملت ایران است، امریکا می­خواهد بداند ملت تا کجا پشت سر نظام خواهند ایستاد.
مدیر موسسه گفت­وگو دینی گفت: مردم ما با هوشمندی که دارند در اینگونه موقعیت­ها با وجود گرایشات گوناگون با هم متحد شده و به این بازی­های سیاسی پاسخ مناسب خواهند داد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول