اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت:

آگاهی و بصیرت دانش‌آموزان تقویت شود

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: فرماندار پلدشت گفت: سطح آگاهی و بصیرت دانش‌آموزان در برهه‌ای که دشمن به جنگ نرم روی آورده است تقویت شود.

آگاهی و بصیرت دانش‌آموزان تقویت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت جلیل غفاری پنج‌شنبه شب در یادواره 36 هزار شهید دانش‌آموز که با حضور مسئولان ادارات و دانش‌آموزان بسیجی در مسجد جامع پلدشت برگزار شد،‌ ضمن گرامیداشت این هفته، اظهار داشت: اینک دشمن جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کرده و وظیفه ماست با تاکتیک‌های جنگ نرم آشنایی پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه شبکه‌های اینترنتی و ماهواره‌ای یکی از ابزارهای جنگ نرم علیه ایران است، تصریح کرد: از 3 هزار و 500 شبکه تلویزیونی قابل رؤیت در ماهواره، بیش از یک‌هزار و 500 شبکه به نوعی به جنگ نرم علیه ایران پرداخته و باورها و عقاید ملت ایران را مورد تهاجم قرار داده‌اند.
این مسئول افزود: بر این اساس بسیج دانش‌آموزی وظیفه دارد همان گونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس با ابزار آلات جنگی آشنایی پیدا کرده و آموزش دید، در حال حاضر نیز مسلح باشند به سلاح‌های جنگ نرم، دانش‌آموزان باید آگاه باشند و شایعات را به جای واقعیت قرار ندهند.
غفاری خاطرنشان کرد: امسال انتخابات مجلس را پیش رو داریم و عده‌ای از دانش‌آموزان حق رای دارند و عده‌ای نیز در تبلیغات کاندیداها شرکت خواهند کرد و دشمن برای این موضوع برنامه دارد تا دانش‌آموزان را به طرف هدف‌های خود سوق  دهد پس باید دانش‌آموزان هوشیارتر از گذشته باشند.
وی بر آگاهی و بصیرت دانش‌‌آموزان تاکید کرد و گفت: آگاهی و بصیرت در دانش‌آموزان یکی از اصولی است که باید در مدرسه و خانواده‌ها مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم نسل چهارم انقلاب را با ارزش‌های اسلامی بیشتر آشنا کرده و روحیه شهامت‌ طلبی را در آنها زنده نگه داریم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول