اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران در جشنواره سکانس بیداری؛

فلسفه شکل‌گیری سپاه در کشور صیانت از انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: فلسفه شکل‌گیری سپاه در کشور صیانت از انقلاب است.

فلسفه شکل‌گیری سپاه در کشور صیانت از انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی اکبر طاهایی پنجشنبه شب در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان مازندران که با عنوان سکانس بیداری برگزار شد با بیان اینکه هنر ابزاری برای شناخت واقعیت جهان پیرامون است، بیان داشت: جشنواره فیلم کوتاه بسیج گامی ارزشمند به سوی ترویج فرهنگ بسیج در جامعه است.
وی با بیان اینکه استفاده از ابزار هنر گام مهمی در ترویج و انتقال دستاوردهای انقلاب به ویژه جنگ تحمیلی بوده، افزود: پیچیدگی‌های موجود هنر، انسان را وادار می‌کند تا در این مسیر نگاه عمیق‌تری به جریان و موضوع‌های اطراف داشته باشد.
طاهایی به مفاهیم زیبای هنری به کار رفته در قرآن اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های هنری به عنوان یک فن در جامعه مطرح و مانند فن بیان در حوزه ادبیات و گفتارشناسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید آن را فرا گرفت.
نماینده عالی دولت در استان مازندران جایگاه هنرمندان را در جامعه اسلامی متعالی دانست و خاطرنشان کرد: خالق هستی تدوینگر جلوه‌های زیبای طبیعت در جهان به شمار می‌روند و خلق شاهکارهای زیبا توسط انسان با الهام از طبیعت انجام می‌شود.
طاهایی با اعلام اینکه دنیای استکبار از هنر برای ترویج باطل و دستیابی به اهداف شوم استفاده ابزاری می‌کند، ابراز داشت: هنر ابزاری برای القای ارزش‌ها و احقاق حق و بیان واقعیت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی هنر را ابزاری برای ماندگار کردن حقایق دانست و گفت: رمز ماندگار نظام اسلامی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه است که می‌توان از ابزار هنر برای این مهم استفاده شود.
این مسئول متذکر شد: فلسفه شکل‌گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صیانت از انقلاب و ارزش‌های آن است که وجه تمایز این نهاد را با سایر نیروهای نظامی و انتظامی برجسته می‌سازد.
طاهایی اذعان داشت: هنرمندان در موضوع‌های و قالب‌های مختلف توانایی بیان ارزش‌ها و انتقال آن را به نسل‌های آینده جامعه دارند و این نقش بی‌بدیل ستودنی است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول