اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رویکرد عملیات دفاعی؛

تمرینات تاکتیکی سپاه در سمنان انجام شد

خبرگزاری فارس: تمرینات تاکتیکی سپاه با رویکرد عملیات دفاعی در سمنان انجام شد.

تمرینات تاکتیکی سپاه در سمنان انجام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز اردوی تمرینات تاکتیکی عملیات دفاعی با حضور 235 نفر از بسیجیان گردان پیاده بسیج امام روح‏الله دامغان در اردوگاه قدس سپاه ناحیه سمنان برگزار شد.
فرمانده گردان روح‌الله دامغان، هدف از انجام این تمرینات را کسب آمادگی کامل برای دفاع همه جانبه و مقابله با تهدیدات و خطرات بالقوه و بالفعل با استفاده از سازمانی منسجم و نیروهای توانمند عنوان کرد.
ابوالفضل پریمی افزود: در این اردوی 48 ساعته، نیروها پس از سازماندهی و برگزاری کلاس‌های تخصصی و توجیه عملیاتی تک شبانه در کسب با استفاده از اصل غافل‏گیری به دشمن نزدیک شده و با نفوذ به مواضع دشمن اهداف مورد نظر را تصرف و سپس پاک‏سازی کردند.
وی خاطرنشان کرد: تیراندازی با سلاح‌های کلاش، تیربار، دوشکا و آرپی‌جی از دیگر برنامه‌های جانبی این اردو بود که در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
شایان ذکر است؛ برگزاری نماز جماعت،‌ دعای پرفیض کمیل و زیارت عاشورا از جمله برنامه‌های معنویت‌افزایی این اردو بوده است. 
همچنین اردوی پایان دوره هفتم آموزش تکمیلی گردان امام روح‌الله دامغان با حضور 174 نفر از نیروهای بسیج در پادگان قدس سپاه ناحیه دامغان برگزار شد. 
این اردوی پنج روزه پس از گذراندن 220 ساعت کلاس‌های تئوری،‌ اجرای پنج مرحله میدان تیر و انجام عمل مباحث رزم انفرادی به کار خود خاتمه داد.
در این دوره، شرکت‌کنندگان به صورت عملی با پدافند عامل و غیرعامل جهت مقابله با تک شیمایی، بمباران‌ها، اجرای عملیات کمین و ضد کمین و راهپیمایی در شرایط سخت آشنا شدند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول