اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام صادق استان بوشهر:

فریاد عدالت‌خواهی در تمام ادیان طنین‌انداز شده است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام صادق استان بوشهرگفت: فریاد عدالتخواهی نه تنها در قلب مسلمانان جهان بلکه در قلب تمام ادیان الهی طنین‌افکن شده است.

فریاد عدالت‌خواهی در تمام ادیان طنین‌انداز شده است
جواد جمیری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در دشتی اظهارداشت: هنرمندان بسیجی در کنار مردم و با حضور در راهپیمایی 13 آبان جلوه‌هایی از نمایش قدرت نسل‌های بعد از انقلاب را به نمایش می‌گذارند‌.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام صادق استان بوشهر افزود : امروز استکبارستیزی از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته است و ‌فریاد عدالت خواهی نه تنها در قلب مسلمانان جهان بلکه در قلب تمام ادیان الهی طنین‌افکن شده است.
وی یادآورشد: امروز وظیفه همه است که از بیداری اسلامی به وجود آمده در منطقه حمایت کنند و با لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای زمینه نابودی کفر و استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی را فراهم کنند.
جمیری گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر ناامیدی دشمنان و بدخواهان ملت را فراهم می‌کند و هنرمندان بسیجی نیز در کنار مردم مردم همانند گذشته با حضور خود حماسه دیگری را خلق  می‌کنند.
وی گفت: آبان ماه روز بسیار بزرگی در تاریخ کشور است و برنامه‌ریزی برای حضور پررنگ و قوی مردم در راهپیمایی این روز از اهمیت بسیاری برخوردار است.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر با اشاره به برکات و دستاوردهای 13 آبان برای کشور و انقلاب اسلامی افزود: تقویت اقتدار ملی با شکسته شدن ابهت و وجاهت دروغین آمریکا توسط دانشجویان همیشه حاضر در صحنه سیاسی کشور در این روز به ثبت رسید.
‌جمیری با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان تاییدی بر پوشالی بودن سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است خاطر نشان کرد:  دانش‌آموزان و دانشجویان باید تلاش کنند، و آینده را با توجه به مسائلی که امروز بر جهان می‌گذرد تجزیه و تحلیل کنند، چراکه تحصیل و حضور مفید در جامعه بدون شناخت از وضعیت موجود ممکن نیست.
 انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول