اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

اسلام، عدالت و حق‌خواهی خط قرمز استکبار است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه با اشاره به هجمه‌های گسترده جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی در طول عمر با برکت نظام اسلامی ایران، گفت: اسلام، عدالت و حق‌خواهی خط قرمز استکبار است.

اسلام، عدالت و حق‌خواهی خط قرمز استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار عبدالله عراقی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان در سنندج اظهار داشت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران و نابودی هیمنه استکبار و صهیونیسم در این سرزمین اسلامی شاهد هجمه‌های مختلفی از سوی آنان برضد انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای این نظام الهی بودیم.
وی افزود: ایجاد توطئه و نفاق داخلی و حمایت از گروه‌های ضدانقلاب و تحمیل جنگ هشت ساله علیه مردم بی‌دفاع ایران از جمله برنامه‌های شومی بود که از سوی جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی برای براندازی جمهوری اسلامی طراحی و اجرا شد.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اسلام و آموزه‌های متقن این دین جامع الهی، عدالت‌خواهی و حق‌خواهی از جمله خطوط قرمز استکبار جهانی به شمار آمده و در این میان نیز جمهوری اسلامی با دربرگیری این ویژگی‌ها در معرض توطئه‌ها و برنامه‌های شوم استکبار قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: تا زمانی که روح عدالت‌خواهی و اجرای آموزه‌های اسلامی در کشور جریان داشته باشد همواره توطئه‌ها و اهداف شوم جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی وجود خواهد داشت.
سردار عراقی افزود: قاطعیت امام خمینی(ره) و حضور گسترده مردم متدین و ولایت‌مدار ایران اسلامی در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی توانست در زمان‌های سخت و دشوار جنگ تحمیلی و حضور گروهک‌ها و فتنه‌های داخلی ما را به سرمنزل آرامش رهنمون کند.
وی افزود: در استان کردستان نیز پیشمرگان کرد مسلمان و بسیجیان جان برکف با همراهی و همدلی مردم ولایت‌مدار و متدین این خطه از میهن اسلامی با توطئه‌های متعدد مقابله کردند و به برکت خون شهدا و رهنمودهای داهیانه امام راحل فرهنگ شهادت در کشور نهادینه شد.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در سایه آمادگی همه جانبه می‌توانیم استقلال خویش را حفظ کنیم، ‌از این رو نیروهای خدوم و تلاشگر سپاه پاسداران باید با تقویت آمادگی در ابعاد معنوی، روانی، جسمانی و تجهیزاتی و با انضباطی فردی و سازمانی همواره آمادگی خویش را حفظ کنند.
سردار عراقی افزود: جمهوری اسلامی ایران ندای حق‌خواهی را در جهان گسترانیده و هم‌اکنون در کشورهای اسلامی و عربی به تبعیت از این ندای حق‌خواهی موج بیداری اسلامی به راه افتاده است و بالطبع آن نیز توطئه‌های استکبار و صهیونیسم جهانی نیز پیچیده‌تر خواهد شد.
وی به فتنه 88 و برنامه‌های منسجم و سازماندهی شده استکبار برای خدشه‌دار کردن استقلال ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: باید با آمادگی همه جانبه و با ارتقای شاخص‌های معنوی، جسمانی و تجهیزاتی سطح آمادگی خویش را بالا برده و توطئه‌ها را خنثی کنیم.
سردار عراقی در ادامه با تقدیر از رزمندگان لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان در راستای انجام مأموریت‌های محوله اظهار داشت: این لشکر متشکل از نیروهای بومی بوده و انتظارات بسیاری از نیروهای بومی این خطه از میهن اسلامی می‌رود و امید است با تمام توان همچون گذشته حافظان مرزهای مادی و معنوی ایران اسلامی باشند.
در پایان این مراسم نیز با حکم سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، سردار نادر فلاح به عنوان فرمانده جدید لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان معرفی و از خدمات سرهنگ ذبیح‌الله مالکی نیز تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است؛ سرهنگ ذبیح‌الله مالکی طی حکمی از سوی سردار محمدپاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان جانشین فرماندهی قرارگاه شهید شهرام‌فر کردستان معرفی شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول