اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

بازمهندسی نظارت و بازرسی در دستگاه‌ها فعال شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی بر انجام بازمهندسی و نظارت و بازرسی از سوی دستگاه‌ها برای جلوگیری از تخلفات تاکید کرد.

بازمهندسی نظارت و بازرسی در دستگاه‌ها فعال شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت در نشست شورای اداری خراسان شمالی با حضور معاون اول قوه قضائیه اظهار داشت: این اقدام از سوی دستگاه‌ها موجب شده تا نظارت به معنای واقعی انجام یافته و مجموعه تلاش‌ها در دستگاه‌ها ارتقا و به ثمر بنشیند.
وی تصریح کرد: اگر نظارت‌ها از سوی خود دستگاه‌ها صورت بگیرد، نیاز به سایر دستگاه‌های نظارتی کمتر خواهد شد.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه دولت با انجام سفرهای استانی برای اجرای عدالت در مناطق مختلف تلاش داشته و به مشکلات مردم رسیدگی می‌کند، افزود: باید همین رویکرد در مدیران دستگاه‌ها نیز بیش از پیش ایجاد شده تا عدالت تحقق یابد.
وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی از جایگاه بالایی در سطح دنیا برخوردار است، این سربلندی را مرهون تلاش‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری، دولت و حضور مردم در صحنه عنوان کرد.
شفقت اظهار داشت: بر همین اساس باید برای خدمت‌رسانی و ارتقای شاخص‌های توسعه در نظام هر چه بیشتر تلاش شده تا نظام به جایگاه واقعی خود دست یابد.
وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه خراسان شمالی در اجرای طرح آمارگیری نفوس و مسکن پیشرفت خوبی را داشته است، گفت: با وجود گذشت 40 درصد از زمان آمارگیری لیکن میزان پیشرفت 47 درصد بوده است.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه این استان در پیشرفت طرح‌های آمارگیری در سطح شهرستان‌های استان از استان‌های پیشتاز است، اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت مردم در ارائه آمار صحیح این طرح به اتمام برسد.
وی همچنین تنظیم سند توسعه شهرستان‌ها و توسعه روستاهای استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: خراسان شمالی نخستین استان در کشور بود که سند توسعه روستا را در آستانه نام‌گذاری سال جهاد اقتصادی تدوین کرد.
امام جمعه بجنورد هم در این نشست با اشاره به در پیش بودن عید غدیر اظهار داشت: ما هرچه داریم از برکات ولایت فقیه و عید غدیر است.
آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز گفت: بزرگ‌ترین عنایت خداوندی که به نظام اسلامی عطا کرده نعمت ولایت است که باید آن را قدر بدانیم.
وی خاطرنشان کرد: دشمن حساسیت زیادی نسبت به ولایت فقیه داشته و در صدد تضعیف این جایگاه رفیع است.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی هم این استان را کانون وحدت اقوام مختلف عنوان کرد و گفت: نقش امام جمعه در این استان موجب شده است تا خراسان شمالی به کانون وحدت اقوام تبدیل شود.
احمد کیخسروی با بیان اینکه بیش از 7 سال از تاسیس خراسان شمالی سپری می‌شود، اظهار داشت: با تلاش و همت مدیران این استان موجب شده تا کاستی‌ها در این استان برطرف و شاخص‌ها ارتقا یابد.
وی خاطرنشان کرد: اکنون به برکت تلاش مدیران این استان، خراسان شمالی از امنیت بالا و قابل قبولی برخوردار بوده و از استان‌های امن کشور است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول