اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت البرز خبر داد:

نظارت بر نحوه عرضه نفت و گاز در البرز

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز از نظارت بازرسان این سازمان درباره نحوه عرضه نفت و گاز در استان خبر داد.

نظارت بر نحوه عرضه نفت و گاز در البرز
نصرالله نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برخی از مناطق استان البرز فاقد گاز شهری بوده و به همین دلیل ساکنان این مناطق نیازمند استفاده از نفت و یا گاز مایع برای رفع احتیاجات خود هستند.
وی تصریح کرد: میزان تقاضا برای سوخت در استان البرز رابطه مستقیم با فصول سال دارد چراکه حجم زیادی از سوخت مصرفی در استان برای تولید گرما استفاده شده و به همین دلیل در فصول سرد تقاضای نفت و یا گاز مایع افزایش چشم‌گیری دارد.
این مسئول در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای عرضه مناسب نفت و گاز مایع در مناطق فاقد گاز شهری استان البرز که اکثر آنها جزو منطقه‌های کمتر برخوردار هستند، چه تمهیداتی اندیشیده شده است، گفت: از ابتدای آبان ماه چند اکیپ بازرسی در این زمینه تشکیل شده است.
نصیری ادامه داد: گروه‌های بازرسی به صورت مداوم در مناطق مشخص شده اقدام به گشت‌زنی پرداخته و با هرگونه تخلف در عرضه سوخت برخورد قاطع قانونی خواهند داشت.

* مشکلی در عرضه سوخت در استان البرز نداریم 
وی خاطرنشان کرد: این طرح تا پایان فصل زمستان و ابتدای بهار سال 91 ادامه داشته و بازرسان سازمان صنعت البرز به طور منظم بر عملکرد مراکز عرضه سوخت استان نیز نظارت خواهند کرد.
نصیری متذکر شد: بازرسان ما بر نحوه توزیع سوخت و همچنین قیمت آن نظارت کامل خواهند داشت.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا با افزایش سرما طی چند روز اخیر مشکلی در عرضه سوخت در استان البرز ایجاد شده است، گفت: خوشبختانه تاکنون در این زمینه مشکلی گزارش نشده و شکایت مردمی نیز نداشتیم.
نصیری در پایان از مردم استان البرز خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در حوزه عرضه نفت و گاز مایع، ماموران این سازمان و همچنین مسئولان شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی البرز را در جریان قرار دهند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول