اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

دادگستری خراسان شمالی رتبه دوم خدمات رسانی را کسب کرد ‌

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: براساس ارزیابی‌های انجام شده، دادگستری این استان رتبه دوم خدمات رسانی و جلب رضایت عمومی را در بین دستگاه‌های خراسان شمالی کسب کرد.

دادگستری خراسان شمالی رتبه دوم خدمات رسانی را کسب کرد ‌
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، احمد کیخسروی‌ در نشست با مدیران قضایی خراسان شمالی که با حضور معاون اول قوه قضائیه انجام شد، اظهار داشت: کسب این عنوان توسط دادگستری استان در حالی است که معمولاً در سایر دستگاه‌ها یک مراجعه کننده و در دادگستری دو مراجعه کننده اعم از شاکی و یا متهم وجود دارد.
وی با بیان اینکه دادگستری خراسان شمالی هم‌اکنون با 101 قاضی در حال خدمت‌رسانی و اجرای عدالت در استان است، افزود: 340 نفر نیز به عنوان کارمند در دادگستری استان مشغول فعالیت هستند.
کیخسروی همچنین با اشاره به اینکه هم‌اکنون 75 شعبه در سطح دادگستری و دادگاه‌های بخش سطح این استان فعال است، تصریح کرد: پیش از این 55 شعبه در سطح دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش استان فعالیت داشت.
وی برگزاری آموزش‌ها برای قضات این استان را برشمرد و گفت: تاکنون 83 دوره آموزش قضایی با 33 هزار و 108 نفر آموزش برای ارتقای سطح علمی و دانش حقوقی قضات خراسان شمالی برگزار شده است.
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی همچنین تعداد دوره‌های آموزشی برگزار شده برای کارمندان اداری دادگستری استان را 68 دوره برشمرد و افزود: بر همین اساس 81 هزار و 597 نفر آموزش دوره در قالب این آموزش‌ها صورت گرفته است.
بر پایه این خبر، این نشست در آمفی تئاتر جدید دادگستری کل خراسان شمالی برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول