اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه کنگان:

ولایت عامل ناتوانی استکبار در سرنگونی ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه کنگان گفت: تنها عاملی که سبب ناتوانی استکبار جهانی اعم از شرق و غرب در سرنگونی ایران اسلامی شد همین نعمت ولایت فقیه است.

ولایت عامل ناتوانی استکبار در سرنگونی ایران اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فاررس از کنگان، حجت‌الاسلام یوسف قاسمی در نشست شجره صالحین در کنگان اظهار داشت: امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و با وجود تلاش‌های دشمنان شاهد رشد و تعالی روزافزون ایران اسلامی هستیم.
وی افزود: دانش‌آموزان قشر مهم و تعیین‌کننده‌ای در این نظام هستند و همواره و در مقاطع حساس، نقش و جایگاه ارزشمند دانش‌آموزان مشخص شده است.
مسئول شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه کنگان با بیان اینکه تمامی مشکلات جوامع بشری، از آغاز تاکنون به علت عدم بصیرت است خاطرنشان کرد: بسیار اتفاق افتاده که انسان‌ها در عصرهای مختلف، علم به موضوعی داشته‌اند اما از آنجایی که نسبت به تحلیل آن مسئله بصیرت لازم را نداشته؛ در انتخاب و پیمودن مسیر به ضلالت و گمراهی گرفتار شده‌اند.
قاسمی به اهمیت جایگاه ولایت فقیه به عنوان اصلی از اصول دین اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان داخلی و خارجی به اصل ولایت فقیه کاملاً واقف هستند اما از آنجایی که در صدد تخریب اسلام و مبانی ناب آن هستند، شخص ولی فقیه را مورد سئوال قرار داده و در ارتباط با مقام عظمای ولایت شک و شبهه وارد می‌کنند.
وی عامل وجود ولایت در نظام جمهوری اسلامی را رمز موفقیت ایران در برابر هجوم استکبار و دشمنان خواند و افزود: تنها عاملی که سبب ناتوانی استکبار جهانی اعم از شرق و غرب در سرنگونی ایران اسلامی شد همین نعمت ولایت فقیه است.
این مسئول گفت: مردم ایران با پیروی از ولایت رستگاری دنیا و آخرت را به دست می‌آورند که این رستگاری امروز بالاترین اعتبار یک ایرانی در شرق و غرب است. 
قاسمی بیان داشت: در نظام استکباری هم‌اندیشی با مردم مفهومی ندارد و هیئت حاکمه هر آنچه برنامه‌ریزی کند همه را اجرا می‌کند اما در نظام الهی و ولایی این طور نیست، مردم صاحبان انقلابند و می‌توانند در مسیر انقلاب با مسئولان هم‌اندیشی داشته باشند.
وی اذعان داشت: باید دست به دست هم بدهیم و برای موفقیت هر چه بیشتر نظام اسلامی تلاش و فعالیت کنیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول