اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آمار و اطلاعات قوه قضائیه خبر داد:

بازآفرینی قوه قضائیه با استفاده از فناوری اطلاعات

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آمار و اطلاعات قوه قضائیه گفت: یکی از راه‌های پیشرفت و توسعه عدالت، بازآفرینی قوه قضائیه با استفاده از فناوری اطلاعات است.

بازآفرینی قوه قضائیه با استفاده از فناوری اطلاعات
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام و المسلمین حمید شهریاری در نشست اعضای شورای قضائی در دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: یکی از راه‌های پیشرفت و توسعه عدالت بازآفرینی قوه قضائیه با استفاده از فناوری اطلاعات است.
وی افزود: در دهه اخیر که از سوی مقام معظم رهبری دهه عدالت و پیشرفت نام‌گذاری شده است، یکی از آرمان‌های انسانی و دنیایی که همه کشورهای اسلامی و غیراسلامی به دنبال آن هستند، پیشرفت است.
شهریاری با بیان اینکه عدالت بزرگ‌ترین آرمان بشر از نظر بزرگان است، ادامه داد: باید ارتباطات انسانی از روی عدل و قسط باشد.
رئیس مرکز آمار و اطلاعات قوه قضائیه افزود: قبل از اینکه عدالت مورد بررسی قوه قضائیه قرار گیرد، باید یک ویژگی منشی در رفتار انسان باشد.
وی عنوان کرد: اجرای طرح‌های عدالت الکترونیکی در کشور که بیش از 60 طرح پذیرفته شده و قابل اجراست، موجب کاهش خطاهای انسان و افزایش حوزه نظارت مدیران می‌شود.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین دکتر شهریاری با ارسال پیامی به حوزه‌های قضائی استان سامانه ویدئو کنفرانس دادگستری سیستان و بلوچستان را به طور رسمی افتتاح کرد.
در پایان این مراسم از کارکنان روابط عمومی و سایت دادگستری سیستان و بلوچستان که مقام برتر سایت‌های دادگستری کل کشور را کسب کرده‌اند با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.
 انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول