اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در گفت‌وگو با فارس:

آمریکا نماد تروریسم در جهان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: آمریکا نماد تروریسم در دنیا است و جنایات بسیاری که توسط رژیم صهیونیستی صورت می‌پذیرد با چراغ سبز آمریکا است.

آمریکا نماد تروریسم در جهان است
آیت الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: 13 آبان مثال آزادیخواهی، استقلال‌خواهی و استبداد‌ستیزی نسل جوان دانشجو، دانش‌آموز و طلاب انقلابی است.
وی ادامه داد: این روز در واقع روز فریاد علیه استبداد و استکبار بین‌المللی است و در این روز حقانیت ملت ایران با خون جوانان دانش‌آموز‌ ثابت شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آمریکا از آن روز به نماد استکبار و استبداد و نفرت ملت‌های آزادیخواه و عدالت‌طلب تبدیل شد.
وی عنوان کرد: امروز استکبار و زنجیره‌های استبدادی آن در منطقه و در نهضت‌های بیداری اسلامی دچار گسست شده است و نهضت‌های اسلامی نوید جا‌به‌جایی قدرت در منطقه به نفع ملت‌های ستمدیده و علیه قدرتمندان را می‌دهد.
کعبی خاطرنشان کرد: 13 آبان امسال ملت ایران همراه با ملت‌های آزادیخواه منطقه، شعار مرگ بر آمریکا را سر می‌دهند و امید می‌رود به زودی و با اراده خداوند استکبار، شکست در مقابل ملت‌های مسلمان و آزادیخواه را تجربه کند.
وی اظهار کرد: به علت پیروزی‌های بی‌بدیل ملت ایران، استکبار جهانی دچار سردرگمی شده و ابتکار عمل به دست ملت‌ها افتاده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکیدکرد: امروز آمریکا در مقابل بیداری ملت‌ها کاری به جز هیاهوی رسانه‌ای و نسبت دادن تهمت‌های بی‌پایه و اساس به بیدارترین نسل‌ها، نمی‌تواند انجام دهد.
وی عنوان کرد: آمریکا در وضعیتی دچار شده که با تهمت‌زنی و ترویج ایران‌هراسی می‌خواهد ایام خود را بگذرانند و مسئولان آمریکایی نیز می‌دانند که این ترفندها راه به جایی نمی‌برد.
کعبی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکا خود نماد تروریسم در دنیا است و جنایات بسیاری که توسط رژیم صهیونیستی صورت می‌پذیرد با چراغ سبز آمریکا است در حالی که این کشور امروز به دروغ پرچم دفاع از حقوق بشر را بلند کرده و برای مردم جهان نقش بازی می‌کند.
وی بیان کرد: همانطور که ملت ایران چند‌ سال پس از تبعید امام خمینی در سال 43 حماسه 22 بهمن را آفرید، امروز نیز پس از 33 سال از پیروزی انقلاب، عمق استکبار‌ستیزی ملت ایران به کشورهای منطقه و اروپا و آمریکا نیز نفوذ پیدا کرده است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: در واقع دولت آمریکا اعتبار بین‌المللی خود را از دست داده و حتی در میان مردم خود نیز دیگر جایگاهی ندارد.
وی افزود: دولت‌های مستکبر امروز حتی در میان مزدوران خود جایگاهی ندارند زیرا تمام این مزدوران مشاهده کردند که دولت آمریکا هنگامی که دید مهره‌هایش در کشورهای عربی سوخته هستند؛ آنها را دور انداخت.
کعبی خاطرنشان کرد: همه مردم دیدند که آمریکا تا آخرین لحظه از بن علی، مبارک و قذافی حمایت می‌کرد و لحظه‌ای که متوجه شد این افراد دیگر منافع او را تامین نمی‌کنند، دست از حمایت آنها برداشت.
 عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان اظهار کرد: این عصر، عصر جا‌به‌جایی قدرت به نفع ملت‌ها است و شکست‌های سیاسی، اجتماعی و ایدئولوژیک استکبار، در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جنبش وال استریت نیز از اقداماتی است که در زمینه مبارزه با ظلم اقتصادی در آمریکا به وجود آمده و آغازی بر پایان لیبرال دموکراسی است.
وی گفت: امروز نه تنها آمریکا در جهان در منفورترین وضعیت به سر می‌برد بلکه حتی دوری از آمریکا به یک شاخص برای تائید سیاست‌مداران کشورها توسط مردمشان تبدیل شده است.
کعبی خاطرنشان کرد: مردم جهان اگر در کشورشان سیاست‌مداری را بیابند که از آمریکا ابراز تنفر می‌کند فورا اطراف او جمع می‌شوند و اگر دوستی میان سیاست‌مداران خودشان و آمریکا بیابند، این سیاست‌مداران را طرد می‌کنند.
وی اظهار کرد: ملت ایران راه خود را شناخته و 32 سال است یادبود 13 آبان را گرامی می‌دارد و هر سال با حضور خود مهر تائیدی بر این حرکت دانشجویان می‌‌زند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اظهارات برخی افراد مبنی بر اشتباه بودن تسخیر لانه جاسوسی، گفت: در میان سیاستمداران کسانی که این موضوع را اشتباه خوانده یا از انجام آن ابراز پشیمانی می‌کنند؛ باید بدانند که خود آنها‌، ورشکسته سیاسی هستند و مردم ایران هیچگاه از راهی که در پیش گرفته پشیمان نبوده است.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان تاکید کرد: فرسودگان و افراد پشیمان در واقع خود را از دامن ملت جدا کرده‌اند و زیان دیده‌اند چرا که ملت ایران هر روز که می‌گذرد در راه مبارزه با استکبار مصمم‌تر خواهند شد.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول