اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور:

نان سنتی ایران به برند جهانی تبدیل شود

خبرگزاری فارس: معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور در جمع فعالان نان صنعتی اصفهان گفت: نان سنتی ایران را کارخانه‌های نان صنعتی استان اصفهان باید به برند جهانی تبدیل کنند.

نان سنتی ایران به برند جهانی تبدیل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی آقا محمدی صبح امروز در جریان بازدید از کارخانه آرد جرعه با اشاره به اینکه اگر حرف از نقش نخست ایران در منطقه و جهان به میان می‌آوریم باید به فکر اصلاح امور نیز باشیم، اظهار داشت: در بین 500 شرکت برتر دنیا حتی نام یک واحد صنعتی ایرانی هم وجود ندارد که رسیدن به این مهم با بزرگ‌تر شدن میسر است.
وی ادامه داد: سوآپ گندم ایران به سوی کشورهای منطقه است که این امر حتماً باید بخشی از آن از طریق واحدهای آرد استان اصفهان انجام گیرد.
معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه مجموعه‌های تولیدی اصفهان برای موفقیت باید به دیگر واحدهای صنعتی متصل شود، تصریح کرد: رشد استان اصفهان به شبکه‌ای شدن واحدهای تولیدی و صنعتی آن است نه به افزایش تعداد کارخانه‌ها.
وی با بیان اینکه چرخه نان صنعتی باید روال منطقی خود را طی کند، گفت: این چرخه باید به گونه‌ای باشد که نان سنتی جایگاه خود را در بین مصرف‌کنندگان از دست ندهد و نان سنتی به برند جهانی تبدیل شود.
آقا محمدی با اشاره به الزامات پیشرفت اصفهان در حوزه صنعت، افزود: مجموعه‌های بزرگ اصفهان باید به سوی اندیشه فرا استانی شدن سوق پیدا کنند.
وی بیان داشت: در حال حاضر مجموعه‌ای صنعتی در استان اصفهان پیدا نمی‌شود که بتواند برای رقابت در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد.
معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: رعایت حقوق عمومی و مردم، بزرگ شدن بدون وقفه واحدهای تولیدی و در نهایت به هم پیوستن و یکپارچه شدن مجموعه‌هایی که به وجود آمده‌اند سه مؤلفه اصلی در پیشرفت تمامی واحدهای صنعتی برای ایفای نقش خود در راستای عظمت ایران و جهان است.
 
*‌ آسیاب آرد جرعه برای بی‌احترامی به خبرنگاران گشت
به گزارش فارس، این برنامه بازدید که از صبح زود و با حضور خبرنگاران اصفهانی قرار بود در کارخانه آرد جرعه صورت گیرد با حاشیه‌هایی نیز همراه بود که در میان آنها بی‌احترامی به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اصفهان از بارزترین آن بود.
خبرنگاران که از صبح خود را برای حضور در جریان بازدید آماده کرده بودند به بهانه صرف صبحانه مجبور شدند بیش از نیم ساعت را در حالت سرگردانی در هوای سرد شاهین‌شهر و در فضای این وارد صنعتی به سر برند که این موضوع سبب شد تا خبرنگاران تصمیم به ترک جلسه و بازگشت به اصفهان را بگیرند.
با اطلاع مسئولان حراست این کارخانه در حالی که خبرنگاران برای بازگشت به دم در کارخانه رسیده بودند با اصرار و عذرخواهی از آنها خواستند که به مجموعه بازگردند که به دلیل خواهش‌های بسیار مسئولان کارخانه آنها حاضر به حضور در مراسم شدند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول