اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام رئیسی:

پرونده باغ قلهک عادلانه رسیدگی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه پرونده باغ قلهک مربوط به سفارت انگلیس تازه در دادگستری مطرح شده است، گفت: این پرونده طبیعتاً به طور عادلانه رسیدگی می‌شود.

پرونده باغ قلهک عادلانه رسیدگی می‌شود
حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست با امام جمعه بجنورد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس اظهار داشت: هر پرونده‌ای که به دستگاه قضایی ارجاع شود، طبیعتاً عادلانه رسیدگی خواهد شد.
وی همچنین در پاسخ به سؤال پیگیری دستگاه قضایی برای بازگرداندن خاوری گفت: همان‌طور که آقای اژه‌ای در مصاحبه خود اشاره کردند در صورت عدم بازگشت وی از راهکارهای قانونی استفاده خواهد شد.
معاون اول قوه قضائیه همچنین در خصوص پیشگیری از وقوع جرم در نظام پولی و مالی خاطرنشان کرد: این موضوع در نشست با مدیران استان به طور مفصل ارائه می‌شود.
رئیسی پیش از ظهر امروز برای افتتاح ساختمان جدید دادگستری کل خراسان شمالی و همچنین نشست با قضات استان و شرکت در نشست شورای اداری خراسان شمالی وارد بجنورد شد.
این سومین سفر معاون اول قوه قضائیه به خراسان شمالی پس از تاسیس این استان است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول