اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در مقایسه با جشن عاطفه‌های سال گذشته صورت گرفت؛

افزایش 70 درصدی کمک‌های مردمی شهرستان خدابنده

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از افزایش 70 درصدی کمک‌های مردمی شهرستان خدابنده در جشن عاطفه‌های سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش 70 درصدی کمک‌های مردمی شهرستان خدابنده
علی ملکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها در شهرستان خدابنده همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
وی با بیان اینکه برگزاری جشن عاطفه‌ها با استقبال خوبی از سوی مردم این شهرستان مواجه شده است، افزود: مبلغ جمع‌آوری شده در این جشن برابر با 12 میلیون و 993 هزار و 950 ریال بوده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده تصریح کرد: مبلغ جمع‌آوری شده دارای رشد 70 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
وی همچنین از افزایش 51 درصدی درآمدهای کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده در شش ماهه نخست سال‌جاری خبر داد و گفت: میزان درآمدهای کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده یک میلیارد و 905 میلیون و 879 هزار ریال بوده است.
ملکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 350 مددجوی دختر در شرف ازدواج زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شاخه خدابنده هستند، افزود: در طول سال دوره‌ها و برنامه‌های آموزشی مختلفی برای این افراد برگزار می‌شود.
وی همچنین از اعطای 37 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: این کمک هزینه‌ها به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی‌ (ع) و حضرت فاطمه (س) به مددجویان اعطا شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده با بیان اینکه 34 فقره از این کمک هزینه‌ها در قالب کمک هزینه تامین جهیزیه بوده است، ادامه داد: همچنین سه مورد هدیه ازدواج نیز به مددجویان زیر پوشش اعطا شده است.
وی میزان اعتبار اختصاص یافته به این تعداد کمک هزینه‌ ازدواج را 346 میلیون ریال عنوان کرد.
ملکی همچنین از اعطای کمک هزینه جهیزیه به مددجویان زیر پوشش این نهاد از آغاز سال‌جاری خبر داد و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده علاوه بر تعداد کمک هزینه مذکور 59 مورد کمک هزینه جهیزیه نیز به مددجویان زیر پوشش این نهاد اعطا کرده است.
ملکی همچنین از اعطای 27 فقره هدیه ازدواج به مددجویان زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: این تعداد هدیه ازدواج در شش ماهه نخست سال‌جاری به مددجویان زیر پوشش این نهاد اعطا شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول