اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

13 آبان فریاد ظلم‌ستیزی مردم ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: 13 آبان فریاد ظلم‌ستیزی و آزادیخواهی مردم ایران است.

13 آبان فریاد ظلم‌ستیزی مردم ایران است
مؤید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، اظهار داشت: این روز  فریاد آحاد مردم به ویژه فرهیختگان و فرهنگیان جامعه اسلامی در رساندن پیام جمهوری اسلامی به جهانیان به ویژه کشور‌های آمریکا و انگلیس است.
وی مبارزه با ظلم، آزادی‌خواهی و عدالت خواهی را از مهم‌ترین پیام حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان عنوان کرد و افزود: حضور مردم در این راهپیمایی به جهانیان این پیام را می‌رساند که مردم ایران زیر بار زور نمی‌مانند و همیشه به عنوان یک کشور آزاد و مستقل در دنیا مطرح هستند.
این مسئول جنبش آزادیخواهانه کشور‌های همسایه را از پیامد‌های مهم حضور مردم ایران، جوانان و انقلابیان در صحنه‌های مختلف و انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم آزادی‌خواه با الگوگیری از جنبش‌های مردم ایران صدای آزادیخواهی خود را به دنیا می‌رسانند.
حسینی‌صدر با بیان اینکه دشمنان اسلام هر روز در فکر توطئه و تهاجم فرهنگی برای مبارزه و کم رنگ کردن آرمان‌های شهدای انقلاب هستند، گفت: جوانان ما می‌توانند با آگاهی و شناخت اهداف دشمنان اسلام در برهم زدن توطئه‌ی آنان تلاش کنند.
وی 13 آبان را متعلق به جوانان و دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: حضور پر رنگ جوانان در این روز نشان دهنده بیداری جوانان ایران و آگاهی آنان از مسائل روز جامعه و توطئه‌های دشمنان است که در هر لحظه پشتوانه انقلاب و رهبر  هستند.
این مسئول اعلام کرد: جوانان ایران همواره با تمسک به فرامین الهی و تبعیت از ولایت‌فقیه در راستای اعتلای ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف تلاش کرده‌اند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول