اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان:

حضور دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان وظیفه دینی است

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان گفت: حضور دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان عمل به وظیفه دینی است.

حضور دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان وظیفه دینی است
عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: رویداد 13 آبان یکی از حساس‌ترین و حیاتی‌ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است که همزمان سه رویداد مهم در آن اتفاق افتاده است که حضور گسترده مردم را یادآور می‌شود.
وی با بیان اینکه در سال 43 تبعید امام راحل و کشتار دست جمعی دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان خط امام بر اهمیت این روز می‌افزاید.
رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تصریح کرد: این روند تاثیر شگرفی و در ادامه راه انقلاب تاثیرگذار بوده است و باید این راه را ادامه داد.
وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را نقطه عطفی در روند پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: مبارزه به ایادی استکبار جهانی با حرکت خودجوش مردم دانشجویان مسلمان تبلور یافت به نام روز استکبار جهانی نام‌گذاری شد که در حال حاضر نیز باید این امر را در جهان نهادینه کرد.
بابایی افزود: در حال حاضر با توجه به تحولات عمیق در منطقه و بیداری اسلامی مردم منطقه و فتح لانه جاسوسی اسرائیل در مصر و جنبش وال استریت در مقابله با نظام‌های سرمایه‌داری غربی به پا خواسته و قلب جهان لیبرال را نشانه رفته است که مردم به مقابله با این توطئه‌های برخواسته‌اند.
وی با بیان اینکه اتفاقات دنیا روزهای خوبی را در پیش دارد که زوال استکبار، استبداد و لیبرال از اتفاقات خوشایند آن است که پیش‌بینی‌های امام خمینی (ره) به خوبی تحقق و جوانان جامعه باید از این موقعیت به نحو مطلوبی استفاده کنند.
رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: حضور گسترده مرده در راهپیمایی 13 آبان مهر تاییدی بر پیش‌بینی‌های امام راحل است تا در این گردنه تاریخی حساس برنامه‌ریزی‌ها و توطئه‌های دشمنان خراب شده و همه جهان به این راهپیمایی نگاه کنند.
وی یادآور شد: وظیفه همگان است تا با حضور در این راهپیمایی دشمن شکن بر حضور گسترده خود در صحنه‌های مختلف کشور در راستای حمایت از نظام و اهداف انقلاب اسلامی مهر تاییدی زده و یادآور خوبی‌ها برای جهان باشند تا مردم بیشتر به عظمت انقلاب و پیش‌بینی‌های امام راحل پی ببرند.
بابایی با بیان اینکه ملت ایران الگوی مردم آزادی‌خواه جهان است، تصریح کرد: باید در این برهه حساس تاریخ جهان ملت ایران به ویژه قشر تاثیر گذار جامعه نقش خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان ایفا کرد.
وی راهپیمایی مردم را الگوی مناسبی برای مردم جهان اعلام کرد و متذکر شد: ملت ایران الگوی بیداری اسلامی و مردم سالاری دینی در جهان هستند که همواره این امر را در جهان به همگان ثابت کرده‌اند.
رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان اضافه کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان راه امام انقلاب دومی در نظام جمهوری اسلامی بود که گرامیداشت این روز الگویی برای سایر دولت‌ها و جوانان جهان در مبارزه عملی با استکبار است.
وی بیان کرد: تبعید امام راحل در راستای ایجاد شکاف بین امام، مردم و نهضت خمینی بود که شاه برای جلوگیری از نشت افکار بلند امام به کار بست در حالیکه این اقدام سرآغازی برای آغاز نهضت اسلامی در سراسر کشور شد و مردم بیشتر با امام آشنا شدند و در ادامه پیروزی انقلاب به امام کمک کردند.
بابایی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی کشور با انتخاب راه اسلام و تبعیت از امام راحل همه توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها دشمنان را در آن زمان به ریخته و در ادامه راه پس از سقوط رژیم پهلوی در طی 32 سال گذشته همه برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی کرد.
وی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان استکبار و نظام‌های سلطه‌گر جهان است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول