اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان:

حضور در راهپیمایی 13 آبان وظیفه‌ای همگانیست

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان: حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان وظیفه همه مردم محسوب می‌شود.

حضور در راهپیمایی 13 آبان وظیفه‌ای همگانیست
حجت‌الاسلام حسین بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: مبارزه با استکبار جهانی وظیفه همه قشرهای جامعه بوده و در این راستا نباید از هیچ کوششی فروگذار کرد.
وی با بیان اینکه بر خود وظیفه می‌دانیم از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع کنیم، یادآور شد: انقلاب اسلامی برپایه ارزش‌های اسلامی شکل گرفته و حمایت از آن در عرصه‌های مختلف از وظایف مردم و مسئولان محسوب می‌شود.
رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان افزود: صیانت از انقلاب اسلامی به عنوان وظیفه اصلی مردم انقلابی می‌طلبد با حضور در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان استکبار کوبیده شود.
وی بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و گفت: دفاع از ولایت فقیه تنها در سایه حضور گسترده در عرصه‌های دفاع از انقلاب نشان داده می‌شود که ضروری است حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان خط بطلانی بر همه اوهامات منفاقان و استکبار جهانی باشد.
حجت‌الاسلام بیات تجمع و شرکت مردم در راهپیمایی عظیم 13 آبان را موجب نشان داده اقتدار نظام برشمرد و بیان کرد: باید با قوت و با اراده‌ای قوی در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده و توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کرد.
وی حمایت از انقلاب اسلامی را حمایت از آرمان‌ها و افکار بلند امام در راستای مبارزه با استکبار جهانی برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی در سایه حضور مردم در عرصه‌های مختلف اقتدار یافته و اقتدار خود را مرهون مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب است.
رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان تصریح کرد: بیداری اسلامی در منطقه ناشی از تاثیر گیری انقلاب از انقلاب اسلامی است و این روند تا پیروزی نهایی اسلام بر جهان کفر ادامه دارد.
وی یادآور شد: مردم منطقه چشم به انقلاب اسلامی دوخته و حرکت‌های مردم امید تازه‌ای در کالبد انقلاب‌های منطقه می‌دمد.
 حجت‌الاسلام بیات با بیان اینکه موج بیداری اسلامی اهمیت 13 آبان را مضاعف کرده است، تصریح کرد: همه مردم وظیفه خود می‌دانند در راهپیمایی این روز تاریخی در راستای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی حضور یافته و حمایت خود را از مردم منطقه بیان کنند.
وی افزود: امسال در حالی مراسم 13 آبان برگزار می‌شود که موج بیداری اسلامی و استکبار ستیزی جهان را فرا گرفته و الهام گرفتن از این حرکت‌های مردمی و اسلامی در جهان سرمایه‌داری و فریادهای ضد سرمایه‌داری در کشورهای آمریکایی و اروپایی اهمیت 13 آبان را مضاعف کرده است.
رئیس حوزه‌های علمیه استان زنجان گفت: ستادهای برگزاری مراسم 13 آبان در شهرستان ‌های استان تشکیل شده و با حضور مسئولان و اعضای ستاد برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول