اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار ناحیه 7 شهرری خبر داد:

ارائه خدمات فرهنگی در روستاهای جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهردار ناحیه 7 شهرری با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی در روستاهای جنوب تهران گفت: مدارس و مساجد روستاهای جنوب تهران بهسازی شد.

ارائه خدمات فرهنگی در روستاهای جنوب تهران
عطاءاله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به بهسازی مدارس و مساجد روستاها جنوب تهران گفت: طرح‌های اجتماعی و فرهنگی در محدوده روستایی بیشترین استقبال را به همراه داشته است.
شهردار ناحیه 7 شهرری به اهمیت طرح‌های اجتماعی و فرهنگی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بیشترین سطح ناحیه 7 را روستاهای داخل حریم شهر تهران تشکیل داده است در فصل گذشته 14 سامانه نشاط در محدوده روستایی برگزار شد و 7 هزار نفر از این برنامه‌ها استفاده کردند.
وی در ادامه تعمیر وضوخانه‌ها و سرویس بهداشتی، ایزوگام، نقاشی و سنگفرش 14 مسجد در سطح ناحیه را از جمله اقدامات عمرانی برشمرد و خاطرنشان کرد: اعتبارات عمرانی مساجد بالغ بر 105 میلیون تومان بوده است.
حسینی در ادامه به وجود نخستین خانه سلامت روستایی در محدوده روستای غنی‌‌آباد اشاره کرد و گفت: این مرکز دارای مساحتی حدود 100 مترمربع و سه کلاس آموزشی است و کارگاه‌های سلامت، تشکیل کانون‌های مردمی، مهارت‌های زندگی، کمک‌های اولیه، بهداشت، مشاوره روانشناسی تغذیه، آیین همسرداری، تست قند خون و دیابت و برگزاری دوره‌های شهروند از جمله خدماتی است که در حال حاضر به ساکنان این روستا و روستاهای هم‌جوار ارائه می‌شود.
شهردار ناحیه ۷ شهرری در پایان تصریح کرد: در راستای طرح استقبال از مهر خدماتی همچون رنگ‌آمیزی، تعمیر سرویس بهداشتی، دیوار نویسی و نقاشی، ایزوگام پشت بام و نصب آبخوری با اعتباری بالغ بر 55 میلیون تومان در مورد 14 مدرسه در روستاهای سطح ناحیه انجام شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول