اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شهرک علمی و تحقیقات اصفهان خبر داد:

اهدای لوح فن‌آفرینی به محصولات فرهنگی مبتنی بر فناوری

خبرگزاری فارس: رئیس شهرک علمی و تحقیقات اصفهان گفت: محصولات فرهنگی مبتنی بر فناوری و به افرادی که همزمان به هنر و فناوری پرداخته و توانسته‌اند آنها را به طرح کسب و کار تبدیل کنند، لوح فن‌آفرینی داده می‌شود.

اهدای لوح فن‌آفرینی به محصولات فرهنگی مبتنی بر فناوری
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود شیخ زین‌الدین ظهر امروز در نشست خبری که به منظور برگزاری هشتمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی برگزار شده  بود، اظهار داشت: اهدای لوح فن‌آفرینی در حوزه علوم انسانی یکی از بخش‌هایی است که به این دوره از جشنواره اضافه شده است.
وی بیان داشت: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان هشتمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی را با هدف تقدیر از برترین‌های عرصه فن آفرینی و ایجاد تعامل میان فعالان این عرصه در اردیبهشت ماه سال ۹۱ در اصفهان برگزار می‌کند.
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش مسابقه‌ای و غیر مسابقه‌ای برگزار می‌شود، افزود: طراحان کسب و کار، فن‌آفرینان و سرمایه‌گذاران کارآفرین بخش مسابقه‌ای جشنواره را تشکیل می‌دهد در حالی که نمایشگاه، سمینارهای آموزشی، بورس فناوری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، بخش غیر مسابقه‌ای آن را تشکیل می‌دهد.
وی مهلت ثبت‌نام طراحان کسب و کار را تا ۳۰ دی‌ماه و فن آفرینان را تا ۱۵ دی‌ماه اعلام کرد و ادامه داد: سرمایه‌گذاران تا ۲۰ فروردین ماه سال آینده مهلت ثبت‌نام دارند.
شیخ‌زین‌الدین با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره، ایده‌های فناورانه‌ای که به تولید محصول منجر و قیمت‌گذاری شده را ارائه می‌دهیم، تصریح کرد: در بخش بورس ایده فناوری، میان افرادی که نمونه‌ای از فناوری را تولید کرده و طرح کسب و کار مناسبی دارند ارتباط برقرار می‌کنیم.
وی با تاکید بر این نکته که علاقه‌مندیم تا اتاق بازرگانی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری وارد حوزه‌های جدید شوند، گفت: لازم است میان شرکت‌کنندگان بخش بورس ایده جشنواره با سرمایه‌گذارانی که به دنبال کارهای جدید و بسیار پرسودی هستند به‌گونه‌ای که منفعت آن به سود کل جامعه باشد، مذاکراتی برقرار شود.
وی ادامه داد: به دنبال ارزش‌گذاری و قیمت‌گذاری تکنولوژی‌ها، سرمایه‌گذاران را ترغیب می کنیم تا بابت خرید محصولات اقدام کنند تا فن بازار عملیاتی را در این جشنواره به اجرا درآوریم.
شیخ‌زین‌الدین با اشاره به اینکه فعالیت‌های جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی بر اساس قواعد مشخص شده است، گفت: محلی کردن جشنواره، نقطه ایده آل شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در برگزاری سالانه آن است.
وی اظهار داشت: این جشنواره فرصت مناسب برای نشست و برخاست سرمایه گذاران، فعالین اقتصادی، فن‌آوران و نوآورانی است که حرف برای گفتن دارند .
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به یکی از برنامه‌های جشنواره درباره فناوری‌های صنعت‌ساز اشاره و ادامه داد: این برنامه مربوط به افرادی می‌شود که در حوزه صنعت، کار جدیدی را که فناوری آن در داخل کشور تولید شده یا توسط گروه فناور از خارج کشور به داخل منتقل شده است.
شیخ‌زین الدین بیان داشت: مسیر طولانی ای را در پیش رو داریم و به توان فن آوران کشورمان امید داشته و نسبت به سرمایه‌گذاران‌مان نیز نظر بلند داریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول