اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چمستان:

شهر چمستان مجتمع فرهنگی و ورزشی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش وپرورش چمستان گفت: شهر چمستان مجتمع فرهنگی و ورزشی ندارد.

شهر چمستان مجتمع فرهنگی و ورزشی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد مقصودی ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی این شهرستان بیان داشت: واژه بی تفاوتی را باید در جامعه و از بین خانواده‌ها حذف کرد.
وی با اشاره به جمعیت 45 هزار نفری و وجود 90 پارچه آبادی در منطقه چمستان از عدم وجود مجتمع فرهنگی و ورزشی مناسب در این بخش انتقاد کرد و گفت: این شهر حتی کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان، استخر ورزشی و رسانه‌های جمعی از جمله تعدد مطبوعات بی‌بهره است.
 
* افزایش طلاق و زندگی مشترک کوتاه
مقصودی یکی از معضلات فرهنگی تاثیرپذیر از فرهنگ غرب دوستی‌های خیابانی و ازدواج ناآگاهانه جوانان ذکر کرد و افزود: این امر به زندگی مشترک کوتاه مدت سه تا چهار ماه و افزایش طلاق منجر شده است.
رئیس آموزش و پرورش چمستان در گزارشی اقدامات انجام شده اداره متبوع خود را ارائه کرد و بیان داشت: تفکیک جنسیتی در تمام مدارس چمستان و توجه به رشته‌های فنی و حرفه‌ای به‌ طوری که 50 درصد از دانش‌آموزان به سمت مدارس فنی و حرفه‌ای سوق داده می‌شوند.
وی برگزاری کلاس‌های آموزشی شنا، شرکت دادن آنان در طرح‌های مهارت زندگی و کرامت را از دیگر اقدامات ذکر کرد و ادامه داد: با حمایت امام جمعه شهر چمستان تمام مدارس چمستان روحانی دارند و در ترویج نماز به ویژه ترویج نماز جماعت و ترویج نماز در خانواده‌ها فعال هستند.
مقصودی از برگزاری کلاس تفسیر قرآن در اداره آموزش و پرورش و تسری آن به مدارس این بخش خبر داد و اذعان داشت: مدرسه ورزش برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان نیاز منطقه است.
رئیس آموزش و پرورش چمستان با تاکید بر حذف واژه بی‌تفاوتی در میان جامعه و خانواده، خواستار ترویج روحیه قدرشناسی در بین جوانان شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول