اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ولایت؛

دو مداح بین‌المللی در خوزستان برنامه اجرا می‏کنند

خبرگزاری فارس: مسئول بخش فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان از اجرای برنامه‌های مختلف توسط دو مداح بین‌المللی در خوزستان خبر داد.

دو مداح بین‌المللی در خوزستان برنامه اجرا می‏کنند
حجت الاسلام پیمان علی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: قرار است ملاباسم کربلایی از مداحان مشهور بین‌المللی عرب زبان و ملا جلیل کربلایی به مناسبت هفته ولایت در خوزستان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اجرا کنند.
وی با اشاره به تعداد این برنامه‌ها در خوزستان بیان کرد:  19برنامه بزرگ دهه ولایت با حضور دو مداح بین‌المللی ملا باسم و ملا جلیل کربلایی و سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمدباقر فالی در استان خوزستان برگزار خواهد شد.
وی با بیان این که این برنامه‌ها از آغاز عید قربان تا عید سعید غدیر به مدت ده روز برگزار می‌شود، گفت: برنامه‌های دهه ولایت با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد باقر فالی، خطیب توانای عرب زبان عراق و با مداحی ملا باسم و ملا جلیل کربلایی، دو مداح بین‌المللی برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول تاکید کرد: تلاش شده است تا با حضور این مداحان جذابیت بیشتری به برنامه‌های دهه ولایت در خوزستان داده شود.
علی‌نژاد با بیان این که این برنامه‌ها از حدود 7 شبکه ماهواره ای و محلی پخش خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که تمامی مطبوعات و خبرگزاری‌های کشوری و استانی همکاری خود را جهت انعکاس این برنامه‌ها بیش از پیش ادامه دهند.
وی با اشاره به اینکه خوزستان دروازه ورود تشیع به کشور بوده است، تصریح کرد: خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران بوده است و به این دلیل باید کوشید تا برنامه‌های دهه ولایت در خوزستان با کیفیت بهتری برگزار شوند.
این مقام مسئول اضافه کرد: آغاز این برنامه‌ها از یک شنبه 15 تا جمعه 24 آبان ماه ادامه خواهند داشت؛ شهرک اندیشه، شوش، شعیبیه شوشتر، زرگان، شیبان، آبادان،خرمشهر، مصلای کوت عبدالله، کوی ملاشیه اهواز، سوسنگرد، ماهشهر، بندر امام(ره)،رامشیر، کوی علوی، دانشگاه الهیات و جاده ساحلی اهواز از محل‌های برگزار این مراسم‌ها می‌باشد.
وی تاکید کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه ولایت در استان خوزستان با رونق بیشتری برگزار می‌شود و آیت‌الله موسوی جزایری بر این مهم تاکید داشته‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول