اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فضلی:

ولایت‌مداری مردم دشمن را نابود می‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس سازمان مقاومت بسیج مستضعفین کشور گفت: در دوران دفاع مقدس مردم برای مقاومت و دفاع از این کشور گوش به فرمان دستورات امام خمینی(ره) بودند و همین دلیل دشمن را نابود کرد.

ولایت‌مداری مردم دشمن را نابود می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار علی فضلی در نخستین یادواره شهیده سهام خیام که در تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس هشت ساله امت اسلامی پس از یاری خدا، متکی به قرآن، ‌عترت و مردم ولایت‌مدار بوده است.
وی افزود: در حالی که دانش‌آموزان، مشغول آماده‌شدن برای سال تحصیلی 59 بودند و قریب 20 ماه از انقلاب شکوهمند اسلامی نمی‌گذشت، دشمن با هدایت و حمایت مستکبران، جنگی را بر امت اسلامی تحمیل کردند و برای براندازی انقلاب نوپای اسلامی، ایران را مورد هجمه قرار داد.
فضلی با اشاره به شرایط آن زمان خوزستان بیان کرد: خوزستان شرایطی حساس داشت و به این دلیل دشمن این مرز را برای حمله در روزهای نخست انتخاب کرد.
وی با اشاره به نقش مردم به عنوان یکی از پایه‌های انقلاب اسلامی در کلام امام خمینی (ره) گفت: در حالیکه دشمن 25 شهر و 1500 شهرک و روستای خوزستان و بستان و سوسنگرد و هویزه را به اشغال درمی‌آورد، ندای امام خمینی (ره) که فرمود؛ هر کسی می‌تواند سلاح به دست گیرد، تکلیف دارد در مقابل دشمن ایستادگی کند و مانع پیشروی دشمن بشود، در جغرافیای بومی به مردم خوزستان و رزمندگان واصل شده و مردم به این پیام عمل کردند.
این مقام مسئول تصریح کرد: مردم ایران اسلامی و به ویژه خوزستانی‌ها برای دفاع از مرز و بوم خود سنگ تمام گذاشتند و مقابل دشمن مسلح دست خالی مقاومت کردند.
جانشین رئیس سازمان مقاومت بسیج مستضعفین کشور، افزود: همه سربازان زن و مرد امام، کوچک و بزرگ؛ از جمله سهام خیام به پا خواستند؛ سهام خیام این نوجوان اول راهنمایی، با سقوط شهر هویزه علی‌رغم محدودیت و کنترل‌های حداقلی فیزیکی که از سوی خانواده ایجاد شده بود، در صحنه می‌آید تا ادای دین کند و اگر نتواند سلاح به دست گیرد، علیه دشمن شعار بدهد تا تاریخ بداند که این مردان و زنان، کوچک و بزرگ در دفاع از اسلام، غفلت و کوتاهی نکرده‌اند.
وی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس مردم برای مقاومت و دفاع از کشور گوش به فرمان دستورات امام خمینی(ره) بودند و همین دلیل دشمن را نابود کرد.
فضلی با بیان اینکه امروز امت اسلامی نیازی به الگوهای غربی و شرقی ندارند، خاطرنشان کرد: بهترین الگویی که عامل به قرآن و عترت و احکام الله بوده‌اند، در میان دانش‌آموزان ما که این چنین سنگ به دست می‌گیرند و با دشمن می‌جنگند آنگاه به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند، یافت می‌شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دشمن برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده است ولی باید با هوشمندانه عمل کردن در این مسیر تلاش کرد و برنامه‌های آنها را خنثی کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول