اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز دانش‌آموز؛

همایش دو صحرانوردی در کاشان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت 13 آبان روز دانش‌آموز، همایش و مسابقه دوو صحرانوردی در کاشان برگزار شد.

همایش دو صحرانوردی در کاشان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان ظهر امروز در این مراسم هدف از برگزاری این همایش را گرامیداشت روز دانش‌آموز، ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد انگیزه ورزش و نشاط و شادابی را در بین نوجوانان و جوانان ذکر کرد.
مهدی نادعلی گفت: در این مسابقه حدود 200 نفر از دانش‌آموز مقاطع راهنمایی و دبیرستان کاشان مسافت چهار کیلومتری از میدان جهاد تا سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان را پیمودند.
وی با تأکید بر لزوم فرهنگسازی در زمینه ترویج ورزش از سنین کودکی یادآور شد: برگزاری برنامه‌های ورزشی در راستای ترغیب نسل امروز به امر ورزش بهترین و موثرترین راهکار برای مقابله با بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در پایان این مسابقه، علی استکی، مسعود کامران، محمدرضا سربندی‌زاده، علیرضا میرابی، حامد اشرفی، امیر حسین حاج عابدی، محمدرضا بیابانی، محمدرضا حلوایی مهدی عصاری از مقطع ابتدایی به عنوان نفرات اول تا دهم تقدیر شدند.
همچنین نفرات برگزیده در این مسابقه از مقطع دبیرستان شامل سعید آردیان، محمد جواد رواسی‌زاده، مهدی تقوایی، محمد سعادت، سجاد حسن‌بیکی، علیرضا زارعی، علی هنرمند، محمد جواد حری، علی‌اصغر عصاری و احمد میانی نیز با اهدای جوایزی تقدیر شدند. 
همایش و مسابقه دو صحرانوردی به همت اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان و با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی و تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول