اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دو و میدانی خبر داد:

ارتقای 14 رکورد ملی دوومیدانی در 6 ماه گذشته

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون دو و میدانی از ارتقای 14 رکورد ملی توسط ورزشکاران کشورمان طی شش ماه گذشته خبر داد.

ارتقای 14 رکورد ملی دوومیدانی در 6 ماه گذشته
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد کاظم آشتیانی پیش از ظهر امروز در مجمع عمومی هیئت دوومیدانی استان زنجان اظهار داشت: کسب مقام قهرمانی جهان برای نخستین‌بار در طول تاریخ دو و میدانی کشور افتخار بزرگی است که در سال جاری نصیب ورزشکاران ایرانی شد.
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های دو و میدانی کشور و به تبع آن استان زنجان بالا است، افزود: باید از این ظرفیت‌ها با مدیریت لازم استفاده کرد.
رئیس فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: تکرار قهرمانی جهان به مراتب از کسب این نتیجه سخت‌تر است، چرا که ضروری است، برنامه‌ریزی مناسبی در این خصوص انجام شود و به ورزشکاران توجه بیشتری شود.
وی کمبود اعتبارات را همچنان مشکل فدراسیون دو و میدانی اعلام کرد و گفت: هرگز کمبود اعتبارات مانع کار نشده بلکه با برنامه‌ریزی و مدیریت منابع 520 میلیون بدهکاری هیئت‌های قبلی در دوره جدید پرداخت شده و بدهی‌های معوقه هیئت‌ها نیز در طی چند روز گذشته به حساب هیئت‌ها واریز شد.
آشتیانی برگزاری مسابقات قهرمان کشوری در استان فارس را مسابقه مهمی برای آمادگی ورزشکاران عنوان کرد و گفت: معتقدیم نباید با مسابقات مختلف و پشت سرهم ورزشکاران را خسته کرد، چرا که حضور در مسابقات جهانی تنها به برگزاری مسابقات مختلف وابسته نیست.
وی از برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور از اول مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: مسابقات دوی استقامت نیز برای ورزشکاران در طول شش ماه دوم سال برگزار می‌شود.
رئیس فدراسیون دوو میدانی تجهیز خوابگاه آفتاب انقلاب را از دیگر برنامه‌های فدراسیون در ماه‌های گذشته عنوان کرد و یادآور شد: اردوهای تیم ملی زیر نظر مربیان کارآزموده در این ورزشگاه برگزار می‌شود.
وی دسترسی افراد و ورزشکاران را به لیست داروهای ممنوعه از طریق هیئت‌های دو و میدانی شهرستان‌ها خواستار شد و تصریح کرد: اسامی داروهای ممنوعه از سوی هئیت‌ها به ورزشکاران ارائه می‌شود.
آشتیانی ساخت پیست دو و میدانی را از پروژه‌های عمرانی استان‌ها برشمرد و گفت: در صورت اعلام هئیت مبنی بر نیاز به پیست برنامه‌های آن پیگیری می‌شود.
وی ادامه داد: فدراسیون دو و میدانی از منحصر به فردترین فدراسیون‌هایی است که همه اعضای آن از ورزش دو و میدانی به این جایگاه دست یافته و همه اعضای آن از خانواده دو و میدانی هستند.
رئیس فدراسیون دو و میدانی با ابراز نارضایتی از روند برگزاری لیگ بانوان در کشور بیان داشت: برگزاری این لیگ برای بانوان رضایت بخش نیست و با برنامه‌ریزی‌هایی که در این زمینه انجام می‌شود درصدد برگزاری مطلوب‌تر لیگ هستیم که به زودی برنامه‌های آن اعلام می‌شود.
وی بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی تاکید کرد و بیان داشت: متاسفانه کلاس‌های آموزشی مطلوب از سوی فدراسیون برای ورزشکاران و مربیان تا کنون برگزار نشده است و برنامه‌ریزی برای این امر نیز از اولویت‌های فدراسیون است.
آشتیانی از کسب 14 رکورد ملی در شش ماهه نخست سال از سوی ورزشکاران دو و میدانی خبر داد و گفت:
ورزش دو و میدانی کشور برای نخستین بار 12 سهمیه المپیک را کسب کرده و سه نفر از این افراد به فینال المپیک راه می‌یابند.
همچنین نمایندگان ورزشکاران و روسای هئیت‌های شهرستان‌های با اشاره به مشکلات پیش‌روی دو و میدانی، عدم برگزاری کلاس‌های آموزشی، نبود مربی متخصص، عدم برگزاری مسابقات مختلف را از مشکلات ورزشکاران اعلام کردند.
نداشتن پیست، عدم مشخص بودن برنامه‌های مسابقات کشوری و عدم توجه به ورزشکاران روستایی از دیگر مشکلاتی بود که از سوی نمایندگان مطرح شد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول