اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین المپیاد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی؛

قزوین قهرمان المپیاد دو‌و‌میدانی دانشجویان شد

خبرگزاری فارس: تیم دو و میدانی استان قزوین در دومین المپیاد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی قهرمان شد.

قزوین قهرمان المپیاد دو‌و‌میدانی دانشجویان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رقابت‌های المپیاد دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در زنجان ظهر امروز نیز با برگزاری رقابت‌های مختلف ادامه یافت.
در این رقابت‌ها پس از تیم استان قزوین تیم‌های دو و میدانی دانشجویی استان‌های چهارمحال بختیاری و خراسان رضوی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
در ماده 60 متر، هاتف فلاحتی از اصفهان مقام اول، مرتضی عباسی از چهارمحال و بختیاری و سهراب جعفری از فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.
 در ماده 800 متر اسماعیل اسدی از قزوین اول، نواب افیونی از اصفهان و محمد عرب از گلستان به ترتیب دوم و سوم شدند.
در ماده 3000 متر حمید قمری از قزوین اول، سید جلیل شاه‌میر از آذربایجان شرقی و حامد بابا از قزوین به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
در ماده 400 متر اسماعیل اسدی از قزوین اول، مرتضی عباسی‌فرد از چهارمحال و بختیاری و داوود عیسی‌نیا از ایلام به ترتیب دوم و سوم شدند.
 در ماده 1500 متر حمید قمری از قزوین اول ، بهنام روحی از اردبیل و سید جلیل شاه‌میر از آذربایجان شرقی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
 در ماده 60 متر با مانع احمد عباسیان از چهارمحال بختیاری اول ، رضا مرادی از فارس و مهران خوشنام از گلستان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
شایان ذکر است، در ماده پرش ارتفاع جواد مرعشی از خراسان رضوی اول، رضا حسینی از گلستان و سید حسین میرعلایی از اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.
 در ماده پرش طول جواد مرعشی از خراسان رضوی اول، محمود خلیلی از آذربایجان شرقی و هاتف فلاحتی از اصفهان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم کسب کردند.
در ماده پرتاب وزنه محمدجعفر رشتی از گلستان اول، سعید عزیزیان و حسین ستاری از چهارمحال و بختیاری به ترتیب دوم و سوم شدند.
 در ماده 4 در 400 متر تیمی قزوین با  42 امتیاز اول، چهارمحال و بختیاری با 37 امتیاز و خراسان رضوی با 27 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول