اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 31 شهریور و در آغاز مرحله نخست صورت می‌گیرد؛

حضور دوومیدانی‌‌کاران قمی در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: دوومیدانی‌کاران قمی یک هفته دیگر در فصل جدید مسابقات لیگ برتر برای کسب عناوین برتر با حریفان خود حضور پیدا میکنند.

حضور دوومیدانی‌‌کاران قمی در لیگ برتر
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حضور قم در مسابقات لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور در چند سال اخیر با توجه ویژه به استعدادهای بومی از بین نوجوانان و جوانان خوش آتیه دوومیدانی قم صورت گرفته و طی آن با همت و تلاش هیئت دوومیدانی استان قم چهره‌های بسیار موفقی نیز به دوومیدانی کشور معرفی شده‌اند.
معرفی چهره‌هایی همچون صادق‌پور، دریساوی، نوروزی، صفایی و چندین دوومیدانی‌کار دیگر حاصل تلاش‌ هیئت دوومیدانی قم در امر سازندگی در چند سال اخیر است که سبب شده تا دوومیدانی به عنوان رشته‌ و هیئتی موفق در بین رشته‌ها و هیئت‌های ورزشی قم معرفی شود.
اما نکته جالب‌ و قابل توجه حضور فعال بانوان دو و میدانی کار قمی در فعالیت‌های حرفه‌ای و قهرمانی این رشته ورزشی است که نسبت به سال‌های گذشته شکل بهتر و منسجم‌تری به خود گرفته و حتی بانوان دو و میدانی کار قمی در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور موفق به کسب مدال و مقام نیز شده‌اند.
کسب مدال از رقابت‌های رشته پیاده‌روی در مسابقات فصل گذشته لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور و همچنین به دست آوردن مدال از رشته‌های پرتابی و پرش با نیزه سال قبل لیگ دو و میدانی مردان از جمله موفقیت‌های دو و میدانی قم در لیگ کشور به شمار می‌رود.
این در حالی است که دو و میدانی مطرح و توانمندی همچون محمدمحسن ربانی به عنوان یک چهره موفق در تاریخ دو و میدانی قم به شمار می‌رود که نام خود را در رشته پرش با نیزه به عنوان نخستین و آخرین طلایی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را تا این لحظه به ثبت رسانده است.
گذشته از این موفقیت‌ها، قرار است در مسابقات امسال لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور تیم‌های مردان و بانوان قم نیز حضور یابند تا در ادامه موفقیت‌هایی که در سال‌های گذشته در این رشته نصیب دو و میدانی قمی شده، شاهد درخشش آنها در لیگ جدید باشیم.
برای همین منظور نشست هماهنگی مسئولان برگزاری مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور با اعلام 31 شهریورماه به عنوان زمان برگزاری و همچنین با هدف بررسی وضعیت تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برگزار شد.
در این نشست که با حضور نمایندگان باشگاه‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات برگزار شد در خصوص نحوه برگزاری مسابقات و شروع و مکان انجام رقابت‌ها بحث و بررسی شد که در نهایت مقرر شد تا نخستین مرحله از مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در بخش باشگاهی روزهای سی و یکم شهریور و اول مهر ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول