اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان شمالی:

وحدت امت اسلامی پیام غدیرخم است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان شمالی گفت: فلسفه و پیام غدیر خم وحدت امت اسلامی است.

وحدت امت اسلامی پیام غدیرخم است
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز در نشست ستاد دهه امامت و ولایت تاکید کرد: برنامه‌های دهه امامت و ولایت در این استان به صورت فاخر برگزار شود.
امام جمعه بجنورد، مسئله امامت را بزرگ‌ترین مسئله اسلام دانست و افزود: امام در واقع حافظ بعثت و رسالت همه انبیا و مرسلین است.
وی اضافه کرد: دهه امامت و ولایت فرصت مناسبی برای تبیین مسئله امامت و ولایت به صورت شفاف و درست برای مردم است.
نماینده مجلس خبرگان رهبری فلسفه غدیر را وحدت امت اسلامی دانست و بر اجرایی شدن برنامه‌ها تاکید داشت.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست دهه امامت و ولایت را یک ظرفیت بزرگ فرهنگی برشمرد و گفت: باید از این فرصت به نحو احسن استفاده شود.
سید کریم سجادی افزود: گرامیداشت دهه امامت و ولایت ضمن اینکه ترویج شعائر دینی و اسلامی است، باید به اثربخشی و عمق دهی به برنامه‌های آن توجه بیشتری داشته باشیم.
وی تصریح کرد: جشن‌ها و برنامه‌های اجرایی باید به نحوی باشد که تبیین کننده اصل جایگاه ولایت و رهبری در جامعه دینی باشد.
سجادی با اشاره به هجمه های بزرگ فرهنگی امروز دشمن در راستای تضعیف حکومت اسلامی، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ها به نحوی باشد که گرایش مردم برای اجرایی کردن آن‌ها تقویت شود.
دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان شمالی، با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با دستگاه‌های اجرایی استان برای تدوین برنامه‌های دهه امامت و ولایت ستادهای شهرستان با رویکرد مردم محوری اشاره کرد و گفت: امسال در همه شهرستان‌های استان برنامه‌های دهه امامت و ولایت با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.
محمدرضا سوقندی از اجرای جشنواره شعر با بخش ویژه (امامت و ولایت) در شهرستان‌های استان خراسان شمالی، جشن در مرکز و شهرستان‌های استان توسط دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد و برگزاری هم‌زمان جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان به عنوان برنامه‌های شاخص بنیاد غدیر در دهه امامت و ولایت خبر داد.
وی مسابقه حفظ خطابه غدیر، گفتمان غدیر شناسی، ایجاد سیستم‌های بلوتوث و ارسال پیام با موضوع غدیر، مسابقه پیام کوتاه، نمایشگاه‌های تجسمی و نمایشگاه عکس ولایت را از دیگر برنامه‌های بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان شمالی در دهه امامت و ولایت برشمرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول