اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز:

حمایت تماشاگران لازمه موفقیت ماشین‌سازی تبریز است

خبرگزاری فارس: رئیس هیات مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: حمایت تماشاگران لازمه موفقیت تیم ماشین سازی تبریز است.

حمایت تماشاگران لازمه موفقیت ماشین‌سازی تبریز است
شهرام دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تیم ماشین‌سازی بعد از پیروزی مقابل شهرداری تبریز روحیه بالایی برای ادامه  مسابقات لیگ آزادگان کسب کرده و حمایت تماشاگران این تیم در بازی مقابل گهر زاگرس، موفقیت این تیم برای صعود به لیگ برتر را تسریع خواهد بخشید.
وی با اشاره به اهمیت امتیازات خانگی تصریح کرد: برای صعود به لیگ برتر نقش امتیازات خانگی بسیار حائز اهمیت بوده و امیدواریم تیم ماشین‌سازی بتواند در دومین بازی خانگی نیز به سه امتیاز بازی دست یابد.
رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی به تدارک مناسب این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک ایران اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی مناسب، اردوهای برگزار شده متناوب، کادر فنی مجرب و بازیکنان موثر و حمایت تماشاگران سبب شد که ماشین‌سازی در جام حذفی نتیجه خوبی کسب کرده و همین عوامل می‌تواند موفقیت این تیم در لیگ آزادگان را رقم زند.
وی خواستار حضور یکپارچه  تماشاگران  ماشین‌سازی در بازی مقابل گهر زاگرس شده و عنوان کرد: ماشین‌سازی از تیم‌های پرطرفدار فوتبال ایران است و مسلما تداوم موفقیت این تیم در بازی‌های خانگی سبب آشتی تماشاگران ماشین‌سازی و حضور پرشمار آنها در جهت حمایت تیمشان خواهد بود.
ماشین‌سازی در فصل جدید رقابت‌های فوتبال کشور در هر دو بازی خانگی خود به پیروزی دست یافته است، این تیم در لیگ آزادگان  گل گهر سیرجان را مغلوب کرده و در جام حذفی نیز شهرداری تبریز را حذف کرد.
ماشین‌سازی با شش امتیاز در حالی در رده ششم گروه دو لیگ دسته اول قرار دارد که  فاصله‌اش با تیم صدر جدولی نیروی زمینی تنها دو امتیاز است.
ماشین‌سازی فردا میزبان تیم گهر زاگرس لرستان است.
انتهای پیام/ح20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول