اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان:

پیروزی‌مان را مدیون حضور تماشاگران هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: پیروزی‌مان در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول کشور را مدیون حضور و تشویق تماشاگران آبادانی در سالن بودیم.

پیروزی‌مان را مدیون حضور تماشاگران هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سعید رحمانیان در پایان دیدار تیمش در مقابل هیئت بسکتبال بوشهر در چارچوب مسابقات لیگ دسته اول کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را از بسکتبالیست‌های تیم صنعت نفت آبادان در این مسابقه شاهد بودیم.
وی اضافه کرد: نسبت به هفته گذشته بسیار هماهنگ‌تر شده که همین ناهماهنگی بازیکنان در هفته ابتدایی مسابقات باعث شکست خانگی در مقابل استقلال قشم شد.
سرمربی تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان با تمجید از استقبال خوب تماشاگران از دیدار تیمش در مقابل هیئت بسکتبال بوشهر افزود: تیم ما در این مسابقه به لحاظ روحی و روانی در موقعیت مناسبی قرار گرفته بود و باید گفت که علاوه بر برتری فنی، پیروزی در مقابل حریف بوشهری را مدیون تشویق و حمایت خوب تماشاگران آبادانی بودیم.
وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در دیگر مسابقات خانگی هم تماشاگران آبادانی با حمایت مناسب راه را برای کسب پیروزی‌های بعدی هموار کنند.
رحمانیان در ادامه اعتقاد سرمربی تیم هیئت بسکتبال بوشهر مبنی بر سنگین بودن تیم صنعت نفت را رد کرده و گفت: برخلاف این عقیده باید عنوان کنم که تیم صنعت نفت آبادان از بازیکنانی سرعتی در ترکیب خود بهره گرفته و به هیچ عنوان سنگینی را در ترکیب این مجموعه نمی‌بینیم.
وی در ادامه از وضعیت تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان گفت و تصریح کرد: شرایط امیدوار کننده است و مطمئن باشید که تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در لیگ جاری نتایج بهتری را نسبت به سال گذشته کسب می‌کند.
سرمربی تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: ما سال گذشته در هر دو مسابقه رفت و برگشت از تیم هیئت بسکتبال بوشهر شکست خورده بودیم که با پیروزی در این مسابقه نشان دادیم که نسبت به تیم لیگ قبل آماده‌تر هستیم.
تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در هفته دوم از مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور با نتیجه 80 بر72 حریف خود هیئت بسکتبال بوشهر را شکست داد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول