اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز:

تماشاگران شهرداری خارج از خانه بیشتر است/ ورزشگاه خالی روحیه بازیکنان را تضعیف می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز با بیان اینکه تعداد تماشاگران تیم شهرداری در بازی‌های خارج از خانه بیشتر از بازی‌های خانگی است، گفت: زمانی که بازیکن وارد ورزشگاه می‌شود و آن را خالی از تماشاگر می‌بیند از نظر روحی تضعیف می‌شود.

تماشاگران شهرداری خارج از خانه بیشتر است/ ورزشگاه خالی روحیه بازیکنان را تضعیف می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، میرمعصوم سهرابی اظهار داشت: انتظار داریم تا تماشاگران و علاقمندان فوتبال به همراه تیم تراکتورسازی از دیگر تیم‌های تبریزی نیز حمایت کنند.

*احیای فوتبال تبریز مستلزم قدرتمند شدن تمام تیم‌های تبریزی است
وی اضافه کرد: فوتبال تبریز زمانی احیا می‌شود که تمام تیم‌های فوتبال آن قدرتمند شوند و برای قوی‌تر شدن فوتبال تبریز در کنار مدیریت خوب و بازیکنان و کادر فنی مجرب، حضور و حمایت تماشاگران نیز الزامی است.
سهرابی خاطر نشان کرد: هواداران و علاقه‌مندان فوتبال در تبریز به خوبی می‌دانند که با سقوط و افت تیم‌های ماشین‌سازی و شهرداری، تیم تراکتورسازی نیز با افت روبه‌رو شد و با صعود و ظهور مجدد تراکتورسازی، دیگر تیم‌های تبریز نیز اوج گرفتند از این رو باید به تمام تیم‌ها توجه داشته باشند و حمایت خود را معطوف یک تیم نکنند.
وی کسب پیروزی مقابل مس سرچشمه در هفته نهم را امیدوارکننده عنوان کرد و گفت: پیروزی در این بازی استرس بازیکنان برای زدن گل و گرفتن امتیاز را نیز از بین برد و تیم را از نظر روحی شارژ کرد. 
سهرابی گفت: سعی خواهیم کرد تا در بازی‌های آتی و با حمایت هواداران، حداکثر امتیازات بازی‌های خانگی را برای بالا رفتن در جدول کسب کنیم.
مدیرعامل باشگاه شهرداری همچنین در خصوص تقویت تیم اظهار داشت:در صورتی که کادر فنی احساس نیاز کند آماده هستیم تا بازیکنان جدید برای تقویت تمام خطوط در تیم جذب کنیم.

*احداث دو ورزشگاه در داخل تبریز برای بازی‌های شهرداری تبریز
سهرابی همچنین از احداث دو ورزشگاه در داخل شهر تبریز برای برگزاری دیدار های خانگی شهرداری خبر داد و گفت: کارهای طراحی و مکان یابی دو ورزشگاه 10 و 5 هزار نفری انجام شده و در آینده‌ای نزدیک کار ساخت آنها آغاز می‌شود.
تیم فوتبال شهرداری تبریز هم اکنون با 11 امتیاز از 9 بازی در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول