اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه شهرداری تبریز:

تماشاگران تبریزی بی‌همتا هستند

خبرگزاری فارس: قائم مقام باشگاه شهرداری تبریز با بیان اینکه نخستین بازی شهرداری مقابل کاله از نظر فنی قابل قبول بود، گفت: تماشاگران تبریزی بی‌همتا هستند و برد تنها چیزی است که می‌توانیم به آنها هدیه بدهیم.

تماشاگران تبریزی بی‌همتا هستند
یوسف قوام‌لاله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که باشگاه شهرداری توانسته است یک بار دیگر نام تبریز را در بین ابر قدرت‌های والیبال کشور زنده کند.
وی تصریح کرد: اگر بچه‌ها و داوری یک مقدار دقت می‌کردند می‌توانستیم در نخستین بازی خانگی در برابر تشویق پرشور هوادرارنمان پیروز از میدان خارج شویم.
قوام ادامه داد: بعد از باخت 3-2 برابر تیم کاله تماشاگران 10 دقیقه شهرداری را به صورت سر پا با شعارهای "عیبی یوخ" تشویق کردند این یعنی هم دارای درک بالای فنی هستند و همچنین شهرداری بازی تماشاگر پسندی را ارائه کرده است.
سرپرست والیبال شهرداری تبریز اضافه کرد: با انرژی مثبتی که هواداران به بازیکنانمان داده‌اند به مشهد رفتیم و امیدواریم در بازی روز یکشنبه برابر میزبان مشهد با دست پر به تبریز باز گردیم.
وی تاکید کرد: هر چهارشنبه میهمان تماشاگران خونگرم تبریزی خواهیم بود و امیدوارم با پیروزی‌های روحیه بخش جواب زحماتشان را بدهیم.
قوام اضافه کرد: در بازی چهارشنبه این هفته به مصاف تیم اهواز خواهیم رفت و چون هر دو تیم، دو تیم شهرداری و مناطق نفت خیز از لیگ یک به این مسابقات صعود کرده‌اند بازی روز چهارشنبه نشان خواهد داد که کدام تیم از لحاظ یارگیری عملکرد قوی‌تری داشته است.
وی گفت: دست تک تک افرادی را که چه روز چهارشنبه گذشته به سالن اقدمی آمده‌اند و چه چهارشنبه هفته آینده به حمایت تیم خود در شهید اقدمی خواهند آمد می‌فشارم و از صمیم قلب تشکر و قدردانی می‌کنم.
گفتنی است، در گیم پنجم تیم شهرداری و تماشاگرانش به نحوه قضاوت و عملکرد داور معترض بودند و اعتقاد داشتند در این گیم،اشتباه داوری موجب ضایع شدن دو امتیاز از شهرداری شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول