اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش راهکارهای ارتقای سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

192 مقاله در دبیرخانه همایش ارتقای سلامت پذیرفته شد

خبرگزاری فارس: دبیر همایش راهکارهای ارتقای سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 192 مقاله در دبیرخانه همایش ارتقای سلامت پذیرفته شد.

192 مقاله در دبیرخانه همایش ارتقای سلامت پذیرفته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، معصومه باقری صبح امروز در همایش راهکارهای ارتقای سلمت و چالش‌ها در دانشگاه غلوم پزشکی مازندران اظهار داشت: طرح اجرای راهکارهای ارتقای سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اواخر تیرماه در این دانشگاه کلید خورد.
وی تصریح کرد: دریافت مقاله در دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مردادماه آغاز و تا 20 مهر ماه سال جاری حدود 270 مقاله دریافت شد.
دبیر همایش راهکارهای ارتقای سلامت در ادامه خاطرنشان کرد: از 270 مقاله دریافت شده در دبیرخانه همایش 192 مقاله در دبیرخانه پذیرفته شد.
این مسئول ادامه داد: 31 مقاله به صورت سخنرانی و 161 مقاله به صورت پوستر و دو پنل با موضوع نقش اخلاق در توسعه سلامت و نقش آموزش مبنی بر شواهد در توسعه سلامت مورد بررسی قرار می‌گیرد.
باقری با اعلام اینکه این همایش به مدت دو روز ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در روز اول همایش 16 مقاله ارائه می‌شود که مهم‌ترین موضوع‌های مقاله در روز اول چالش‌های کاربردی طب و مکمل جایگزین در مراقبت‌های پرستاری و ارتقای سلامت مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: جنبه‌های گوناگون نقش مدیران در سلامت، بررسی تاثیر حرکات نرمشی و ایروبیک حین همودیالیز و ارائه مدلی از مدیریت خود و مراقبت برای بهبود کیفی مراقبت در بیماران همودیالیزی، تاثیر عسل موضعی بر پیشگیری از عفونت زخم پس از سزارین مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
دبیر همایش راهکارهای سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: نقش طب در ارتقای سلامت، اصلی‌ترین نیاز برای رویارویی با سرطان و بررسی کمیت زندگی سالمندان مقیم در سرای سالمندان و عوامل مرتبط با آن در شهرستان ساری بررسی می‌شود.
وی در پایان با اعلام اینکه شش مقاله در بعد ازظهر روز پنج‌شنبه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، اذعان داشت: بررسی رابطه هوش معنوی با سلامت عمومی پرستاران از دیگر مواردی است که در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ن۲۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول