اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار یزد خواستار شد:

حمایت وزارت بهداشت برای اجرای سند جامع سلامت استان یزد

خبرگزاری فارس: استاندار یزد با بیان اینکه سند جامع سلامت استان یزد ابلاغ شده و در آستانه اجرا قرار گرفته است،‌ خواستار حمایت وزارت بهداشت از اجرای این سند شد.

حمایت وزارت بهداشت برای اجرای سند جامع سلامت استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا فلاح‌زاده در چهاردهمین همایش ملی بهداشت محیط با تاکید بر حمایت وزارت بهداشت در راستای اجرای سند جامع سلامت استان یزد اظهار داشت: اگر این همایش خروجی‌های مناسب داشته باشد به پیشرفت کشور کمک می‌کند.
وی همچنین بیان کرد: اسلام در تمام حوزه‌های اخلاق، اجرائیات و علم و اندیشه زمینه دارد.
وی افزود: دین اسلام در عرصه‌های عمران، تولید، اشتغال و ... آیات و احادیث زیادی دارد، اسلام دین دنیای مردم است و اگر کسی بخواهد در تمام زمینه‌ها به سر منزل مقصود برسد، باید موضوع سلامت در همه ابعاد را در اولویت قرار دهد.
فلاح‌زاده خاطرنشان کرد: در راستای سلامت جامعه حقوق هر فردی تدوین شده و هنگامی که به سلامت از نظر امام سجاد (ع) توجه می‌کنیم، هم به سلامت جسمی و هم به سلامت روحی توجه داشته‌اند و همانطور که اسلام تاکید کرده است در حوزه سلامت نباید به دیگران آزار رساند حتی به جسم خود نیز نباید آزار رساند.
وی عنوان کرد: باید برای آلایندگی‌هایی که از طریق تولید ماشین‌آلات ایجاد می‌شود، چاره‌اندیشی شود و در زمینه کیفیت آب‌های آشامیدنی و کیفیت مواد غذایی نیز باید اقدامات درستی صورت گیرد.
فلاح‌زاده خاطرنشان کرد: جمع‌آوری زباله‌ها، پسماندهای بیمارستانی، نحوه استفاده از مواد تولیدی، داروها و ظروف باید مدنظر قرار گیرد.
وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی استانداری، تهیه سند راهبردی سلامت در استان بود که ابتدا آسیب‌های استان مورد شناسایی قرار گرفت و هدف‌گذاری با سرفصل‌های عمده بهداشت و درمان انجام و وظایف معین شد.
استاندار یزد با بیان اینکه این سند ابلاغ شده و در آستانه اجرا قرار گرفته است، خواستار حمایت وزارت بهداشت از اجرای این سند شد.
همایش ملی بهداشت محیط امروز با حضور رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد.
انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول