اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه اصفهان خبر داد:

راه‌یابی 864 اصفهانی به مرحله استانی مسابقات قرآنی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در حال حاضر حدود 864 نفر از سراسر استان به مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافته‌اند.

راه‌یابی 864 اصفهانی به مرحله استانی مسابقات قرآنی
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالحسین مرادی ظهر امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان به منظور مطالبه رهبر معظم انقلاب در راستای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن اظهار داشت: در حال حاضر مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، ترتیل و قرائت برگزار شده است و اجرای این برنامه‌ها در راستای فرهنگ‌سازی قران میان جوانان نقش موثری دارد.
وی به زمان برگزاری مرحله شهرستانی رشته مفاهیم اشاره کرد و افزود: این دوره از مسابقات نیز در ابتدای آذر‌ماه جاری در سطح استان برگزار می‌شود و فعالان عرصه قرآنی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر یک‌ هزار نفر از سراسر استان در رشته مفاهیم ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام آنها برای حضور در این دوره از مسابقات تا اواسط آبان ماه جاری ادامه دارد.
وی به تعداد افراد شرکت‌کننده در مرحله شهرستانی سی و چهارمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر و براساس آمار رسیده از 24 اداره اوقاف و امور خیریه موجود در سطح استان حدود 5هزار نفر از اصفهانی‌ها در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل شرکت کرده‌اند.
مرادی تاکید کرد: در حال حاضر حدود 864 نفر از سراسر استان به مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافته‌اند و با حضور در این مرحله توانایی‌های خود را در زمینه موضوعات قرآنی نشان می‌دهند.
وی به زمان برگزاری این دوره از مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم سوم و چهارم آذر ماه جاری ویژه برادران و دهم و یازدهم جاری نیز ویژه خواهران و در دو بخش شکوفه‌ها و بزرگسالان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول