اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز بیدبلند بهبهان خبر داد:

افزایش 103 درصدی گاز در پالایشگاه بیدبلند بهبهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز بیدبلند بهبهان از افزایش 103 درصدی تصفیه و پالایش گاز در این پالایشگاه در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

افزایش 103 درصدی گاز در پالایشگاه بیدبلند بهبهان
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرشید ابدالی صبح امروز در جلسه "بررسی روند تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز بیدبلند یک بهبهان" که در این پالایشگاه و با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در سال گذشته 4 میلیارد و 800 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه گاز بیدبلند بهبهان پالایش و تولید شده است.
وی تصریح کرد: امیدواریم با انجام تعمیرات اساسی میزان تولید گاز در سال جاری به شش میلیارد مترمکعب برسد.
مدیرعامل شرکت گاز بیدبلند بهبهان بیان کرد: در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه، تصفیه و پالایش گاز در این پالایشگاه 103 درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه در طول این مدت با رعایت نکات ایمنی هیچ حادثه‌ای در این پالایشگاه پیش نیامده است، گفت: ساعت کارکرد بدون حادثه در شرکت پالایش گاز بیدبلند بهبهان به 26 میلیون نفر ساعت رسیده که بسیار چشمگیر و کم نظیر است.
ابدالی با تبیین نقش شرکت پالایش گاز بیدبلند در تأمین بخشی از گاز مورد نیاز کشور افزود: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک شرکت گاز بیدبلند یک بهبهان را به عنوان یک قطب اقتصادی معرفی کنیم.
وی گفت: در حال حاضر 570 نفر نیروی رسمی و یک‌هزار و 100 نفر نیروی پیمانکار به صورت مستقیم در این پالایشگاه مشغول به کار هستند.
در پایان جلسه فرماندار بهبهان، فرهاد باذلی‌محبوب از شرکت پالایش گاز بیدبلند بازدید کرده و با خوب توصیف کردن پالایش تولید گاز در این پالایشگاه، از تلاش مدیریت و کارکنان آن تقدیر و خواستار تعامل و همکاری بیشتر در راستای رفع مشکلات روستاهای همجوار و زیر پوشش بردن تیم هندبال بهبهان توسط این شرکت شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول