اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی:

مصالح گروهی در انتخابات بر منافع ملی ارجحیت نیابد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: باید روند برگزاری انتخابات مورد رصد جدی قرار گیرد و مجریان انتخابات اجازه ندهند مصالح فردی و گروهی بر مصالح و منافع ملی ارجحیت یابد.

مصالح گروهی در انتخابات بر منافع ملی ارجحیت نیابد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز آژیده صبح امروز در همایش توجیهی آموزشی مجریان انتخابات آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل که با حضور مسئولان کشوری و استانی همراه بود به تشریح روند فعالیت ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی پرداخت.
وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه ستاد انتخابات استانی و کشوری بیان کرد: در ادامه روند آموزشی برای مجریان انتخابات نشست منطقه‌ای در تبریز برگزار شده و بر اساس تقویم برنامه انتخابات ستادهای انتخابات و حوزه‌های انتخاباتی شکل خواهد گرفت.
معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: روال کار انتخابات به صورت منظم به پیش می‌رود و هیچ‌گونه مشکلی در زمینه برگزاری سالم و پر شور انتخابات نخواهیم داشت.
آژیده یادآور شد: از استکبار جهانی هیچ انتظاری جز عداوت و دشمنی نداریم و استکبار استفاده از واژه‌های تقلب را به صورت مستمر و روزمره به کار می‌برند.
وی خاطرنشان کرد: استکبار به صورت مستمر واژه‌هایی چون فرمایشی، تقلبی و ساختگی را به کار می‌برند و این در حالی است که تمهیدات داخلی برای برگزاری سالم انتخابات بی‌نظیر است.
آژیده یادآور شد: در زمان برگزاری انتخابات بیش از 10 نفر از معتمدان محل بر صندوق‌های انتخابات و نحوه برگزاری نظارت کامل خواهند داشت و افرادی امانت‌دار هستند.
معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: به فرمانداران توصیه شده تا هیئتی 30 نفره از معتمدان را انتخاب کنند تا روند اجرایی انتخابات را بر عهده داشته باشند.
مجریان انتخابات اجازه ندهند مصالح گروهی بر منافع ملی ارجحیت یابد
آژیده افزود: در فضا سازی انتخابات تلاش خواهیم کرد تا فضایی امن برای انتخابات فراهم شود و تاکید روی مصالح و منافع ملی و شرعی است.
وی ادامه داد: باید روند برگزاری انتخابات مورد رصد جدی قرار گیرد و مجریان انتخابات اجازه ندهند مصالح فردی و گروهی بر مصالح و منافع ملی ارجحیت یابد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول