اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بزرگواری در گفت‌وگو با فارس:

حمایت لاریجانی از وزیر اقتصاد تاکتیک انتخاباتی نبود

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه لاریجانی در حمایت از وزیر اقتصاد مصالح نظام را در نظر گرفت، ابراز داشت: حمایت لاریجانی از حسینی به هیچ‌وجه تاکتیک انتخاباتی نبود.

حمایت لاریجانی از وزیر اقتصاد تاکتیک انتخاباتی نبود
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز و پس از جلسه استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: این استیضاح که شاید به مذاق برخی خوش و برخی بد آمد نشانگر این بود که همه ارکان نظام جمهوری اسلامی برای مقابله با پدیده زشت مفاسد اقتصادی هم‌صدا شده و این‌بار عزم همه برای مبارزه با این افیون و هیولای زشت ضد مردمی جزم و راسخ است.
بزرگواری با بیان این‌که وظیفه مجلس ایجاب می‌کند در چنین مواقعی برای احقاق حقوق مردم که در بیت‌المال متبلور است وظایف خور را اعم از سئوال و یا تذکر و یا استیضاح انجام دهیم، ابراز داشت: هر چند ما با این استیضاح مخالف بودیم و سرمنشا اختلاس بزرگ را جای دیگری می‌دانستیم ولی به طور قطع استیضاح کنندگان و موافقان آن نیز برای خود دلایلی داشتند که به هر نحو این عقیده و نظر آن‌ها را نیز باید محترم شمرده و آن را بهانه‌ای برای تصفیه‌حساب‌های شخصی و جناحی و سیاسی قرار ندهیم.
این نماینده عضو فراکسیون اصولگرای مجلس در پاسخ به این سئوال فارس که در محافل سیاسی عده‌ای معتقدند لاریجانی به دلیل چراغ سبز‌هایی که در بحث انتخابات جاری نسبت به وی روا داشته شده و برای در دست داشتن دو سر چوب چنین مواضعی را در این جلسه اتخاذ کرد، بیان داشت: آن‌چه که ما امروز در این جلسه به آن پی بردیم این بود که آقای لاریجانی در این قضیه مصالح نظام را مدنظر قرار داد و با توجه به موضوعات مختلف از جمله شیطنت دشمن خارجی و بهانه ندادن به دست اجانب، چنین مواضعی را اتخاذ کرد.
بزرگواری در پاسخ به این سئوال که شما همواره در سخنان و مواضع خود از لاریجانی به دلیل ساکت بودن در فتنه 88 دلگیر بودید و چه شد که امروز در مورد وی این‌گونه اظهار نظر می‌کنید، بیان داشت: ما به صورت مطلق آقای لاریجانی و مواضع ایشان را اشتباه نمی‌دانیم و امروز هم دیدیم که خیراندیشانه با نظر خود جو مجلس و فضای عمومی آن را برای استیضاح وزیر اقتصاد تغییر داد و انتظار ما این است که ایشان همواره کارهای بزرگ انجام دهد. 
وی با انتقاد از برخی مواضع توکلی در این جلسه تصریح کرد: این که آقای توکلی به عنوان یک فرد سیاسی کارکشته و عنصری ولایی صدای حسینی را ضبط کرده بود به نظر ما حرکت جالبی نبود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول