اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

انتخابات شکوهمند انقلاب را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: انتخابات شکوهمند در پایان سال، انقلاب اسلامی را از ترفندها و توطئه‌های مختلف بیمه می‌کند.

انتخابات شکوهمند انقلاب را بیمه می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدسعدالله رئیس‌ساداتی عصر امروز در جلسه ناظران شورای نگهبان در کوثر اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی که همواره باشکوه و شوکت خاص برگزار شده سبب تشکیل مجلسی قدرتمند با رأی و اراده مردم شده و این بار نیز موفقیتی با شکوه‌تر از دوره‌های گذشته در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم می‌خورد.
وی با یادآوری اینکه انتخابات صحنه واقعی دموکراسی دینی و ارزشی در این کشور است، تصریح کرد: هیچ کشوری به اندازه ایران از زمان شکل‌گیری خود صحنه انتخابات و رقابت‌های سالم را به خود ندیده است به طوری که ما با برگزاری یک انتخابات در هر سال توانسته‌ایم نماد و نشانی از قدرت ملی و همیت عمومی را به دنیا نشان دهیم.
رئیس‌ساداتی خاطر نشان کرد: آرای بالای مردم در صحنه انتخابات در حقیقت بزرگ‌ترین پشتوانه در صحنه بودن نظام ما است چرا که هر چه قدر مردم حضوری آگاه و مشتاقانه در انتخابات داشته باشند به همان میزان لجاجت و دشمنی استکبار نیز به حداقل رسیده و از زهر آن کاسته می‌شود.
این مسئول از انتخابات به عنوان یک سرمایه عظیم و جلوه با شکوه حضور آحاد مردم یاد کرد و ادامه داد: یکی از راهبردهای اصلی دولت خدمتگزار برگزاری یک انتخابات باشکوه، بی‌نظیر با حضور حداکثری مردم است چرا که ما تجربه شیرین مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات گذشته را به عنوان یک رکورد جهانی همچنان حفظ می‌کنیم.
وی به بارزترین ویژگی انتخابات ایران با انتخابات نظام‌های دیگر از بعد معنوی و اعتقادی اشاره کرد و ادامه داد: زمانی که مردم ما با وضو و توسل کردن به ائمه اطهار در صحنه انتخابات حاضر می‌شوند و با انتخاب صحیح تلاش می‌کنند انسان‌های فرهیخته و کارآمد را روانه مجلس و یا دولت کنند در این صورت این انتخابات می‌تواند به الگویی بی‌نظیر برای سایر انتخابات و حضورهای مردمی باشد.
به گزارش فارس، فرماندار کوثر در ادامه سخنان خود از اهالی رسانه و متولیان خواست از تبلیغات زودهنگام کاندیداها پرهیز کنند و با رعایت چهارچوب قانونی به گونه‌ای حرکت کنند تا مبادا قانون و ارزش‌های یاد شده در آن زیر سئوال برود.
وی اجرای صحیح قانون و صیانت از آرای مردم، هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی درست و تشریح و تبیین اهمیت انتخابات آینده را از الزامات برگزاری انتخاباتی با شکوه و نمونه اعلام کرد.
رئیس‌ساداتی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر رأی و اراده مردم استوار است و این مردم هستند که با تشخیص و تدبیر خود بهترین‌ها را گلچین کرده و در قالب انتخابات مجلس راهی پارلمان می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول